Sve bolja turistička ponuda Slavonije

Jedan od glavnih faktora uspjeha u ruralnom turizmu je uključenost svih članova obitelji kao i svih zaposlenih u timu.

Autor: Brodportal | Datum objave: 01.06.2021


 Svjedoče tomu i vlasnici objekata u Brodsko-posavskoj županiji. Ulaganja, razvoj i promocija ruralnog turizma jedan je od glavnih ovogodišnjih ciljeva Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Početkom mjeseca upravu u Brodsko-posavskoj županiji zato su započeli prvu nacionalnu kampanju promocije ruralnog turizma, projekt "Doživi domaće-istraži ruralnu Hrvatsku".

Prošlog tjedna u aktivnu promociju Slavonije kao jedinstvene cjeline uključila se i HTZ i to kroz   trodnevno studijsko putovanje za predstavnike hrvatskih turističkih agencija.

Kako bi obogatili svoju ponudu, obiteljska gospodarstva nerijetko uvode nove sadržaje, obogaćuju svoju ponudu kako bi gostima ponudili hedonistički raj no i mjesto za rekreaciju. Slavonija se može ponositi svojom tradicijskom gastronomijom pa mnogi znatno ulažu i u taj sektor ponude turistima. 

U novim turističkim proizvodima mnogima pomažu i europska sredstva. No uz ulaganja, ruralnog gospodarstva računaju i na potporu u obliku promocije destinacija. Jer u Slavoniji se doista ima što vidjeti, osjetiti, doživjeti i kušati. 

Zadnje vijesti

U petak u Zagrebu počinje Prvenstvo Hrvatske u olimpijskim disciplinama

Rafinerija nafte Brod više neće prerađivati sirovu naftu

U 10 ujutro 50-godišnjaku izmjerena koncentracija alkohola od 3,57 promila

FOTO GALERIJA

Putnici autobusa napustili Slavonski Brod

Uređenje parka u Ulici Josipa Jurja Strossmayera

"Da umrem ne bih stao" - arheološke i povijesne priče o trčanju

Održana 20. Smotra folklora "Inati se Slavonijo" u Šumeću

U tijeku završni radovi na uređenju komunalne infrastrukture u Tvrđavi Brod