Kolika je uloga i važnost komunikacijskog posrednika?

Zahvaljujući projektu UP. 02.2.2.14.0106 ”Komunikacijski posrednik u ulozi socijalnog uključivanja osoba oštećena sluha” gluhim i nagluhim osobama na području grada i šire okolice osiguran je komunikacijski posrednik u razdoblju od 20 mjeseci koji je financiran iz Europskog socijalnog fonda. Kolika je važnost komunikacijskog posrednika znaju korisnica Jelena Ananić i dr. Katarina Kutuzović.

Autor: Ivica Vlašić | Datum objave: 25.03.2022
Kolika je uloga i važnost komunikacijskog posrednika?


Komunikacijski posrednik ima važnu ulogu premošćivanja komunikacijskih barijera s kojim se gluhe i nagluhe osobe svakodnevno susreću. Vrijeme pandemije covid 19 zbog korištenja zaštitnih maski im je još više otežalo i ovako tešku komunikaciju. Dobrobit usluge komunikacijskog posrednika imaju, kako gluhe i nagluhe osobe, tako i osobe zaposlene u raznim državnim  institucijama u koje dolaze gluhe i nagluhe osobe. 

"Kao gluhoj osobi komunikacija s čujućim osobama uvijek predstavlja problem. Ovaj projekt kojim je omogućen komunikacijski posrednik uvelike olakšava život svim gluhih i nagluhim osobama. Osobno često koristim uslugu komunikacijskog posrednika i uz nju se osjećam sigurno jer znam da će ispravno prenijeti moje informacije sugovorniku i obrnuto. Komunikacijski posrednik je tu kada ga god trebamo, za odlazak doktoru, banku, socijalno, Finu i druge ustanove te sve svoje obaveze možemo normalno obavljati.  Posebno mi je važno bilo imati uz sebe komunikacijskog posrednika kada sam zbog zdravstvenih tegoba morala ići na hitni prijem u bolnicu. Komunikacijski posrednik mi je bio podrška i sigurnost tijekom svih liječničkih pregleda. Zahvalna sam na ovome projektu i našoj Karolini (komunikacijskom posredniku) koja nam s puno strpljenja pomaže u svim našim potrebama", rekla je Jelena Ananić, korisnica projekta.
 
"Budući da radim u bolnici, na pregled mi je došla gluha osoba te je to ujedno i bio moj prvi susret s gluhom osobom. S obzirom da ne poznajem znakovni jezik gluhih puno mi je značio komunikacijski posrednik koji je došao u pratnji s pacijenticom. Uz komunikacijskog posrednika osjećala sam se sigurno i pouzdano jer sam s informacijama koje sam dobila od pacijentice uspješno mogla pristupiti pregledu, dijagnostici i liječenju tegoba i simptoma zbog kojih se pacijentica javila u hitnu službu. Bez komunikacijskog posrednika puno teže bi od pacijentice  došla do potrebnih informacija te bi uspješnost dijagnostike zasigurno bila puno manja, stoga smatram da ovakvi projekti u budućnosti trebaju postati obveza", poručila je dr. Katarina Kutuzović.

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO

Zadnje vijesti

Remi rukometašica Broda i Čakovca

Prometni policajci nastavljaju kontrolu prometa, najviše kazni za brzinu i alkohol...

Odjelu za patologiju i citologiju uređaj za izradu patohistoloških preparata

NAJČITANIJE DANAS

FOTO GALERIJA

Neponovljiva Jasna Zlokić na božićnom koncertu SBTV-a publiku vratila u neka sretna vremena

FOTO GALERIJA

Brođane na glavnom gradskom trgu zabavljale Slavonske lole

Vanna svojim vječnim hitovima zagrijala Advent iz davnina i rasplesla Brođane

Dodjelom godišnjih volonterskih nagrada obilježen Međunarodni dan osoba s invaliditetom

Advent iz davnina u Slavonskom Brodu čudesno je putovanje pričama Ivane Brlić-Mažuranić

"Želja nam je da u Slavonskom Brodu vino i vinska kultura ponovno zažive"