I ne, neću pljuvati po subkulturi koja je preuzela prvo mjesto društvene hijerarhije, u okrilju potpunog liberalizma i demokratičnosti, u izostanku pitanja nametanja i lažiranja, neću reći kako su bloggeri dosadni, jer nisu svi, neću reći kako su Instragramuše dosadne, jer nisu sve, niti ću reći da je dosadna osoba koja živi od svoga pojavljivanja bilo gdje, samo ću reći, kao i uvijek da su dosadni oni koji puše ta sranja, pa na kraju običnu kavu plaćam sto kuna jer su inFLUenceri nametnuli da je to inFLUence kava. U smislu, kava je najbolje zapakirana ako su ju zapakirali gay dizajneri i ako ju reklamira neka osoba koju rijetko kada čujemo, a posvuda vidimo. Ta neka nova genarcija Paris Hiltonovki, koje ništa nisu napravile, a rade sve, s time da i dalje ne rade ništa...a posvuda su i rade sve. Za neke stvarno ne znam pričaju li hrvatski, jesu li stvarni, žive li među nama ili su hi-tech rješenje nekih velikih korpopracija. Moguće. To bi čak imalo više smisla, nego da su sami odlučili hodati u šlafroku poput pokojne ikone Playboya i na tome graditi karijeru. Nekako kao da misle da su ljudi prije nas zarađivali zbog šlafroka, nisu, najebali su se kako bi bili to što jesu. Doslovno ili figurativno, svatko je nosio svoj križ, ovo danas je sve nekako prazno, asekusalno i frigidno.