Tko zna zašto, brodsko gradsko naselje Budainka gradskim vlastima od ranije, i sada, nije nešto po volji. Ulaganja na kapaljku, čak i krpanje rupa na cestama, osim u ulicama gdje su birači bliski gradskim vlastima. "Budainka" je gradskoj vlasti stalno nešto predaleko, a od glavnog gradskog trga Korza udaljena je samo 2,5 kilometra, autom nepunih 6 minuta.
Njima je to na "kraju priče", to je tek izlaz iz Broda prema Zagrebu, tretman gradskih vlasti sa tim u vezi više je nego očit. Međutim to nikako ne smije tako biti, Budainka takav "rejting" ne zaslužuje, i ne može biti po strani i izvan brige za prostor s više tisuća žitelja. A, tako jest, sve dok netko konačno ne primi "k znanju" i odnos punog uvažavanja budainčkih ljudi i potreba ne promijeni.
Jedna od stvari koje Budainčane s pravom ljuti tiče se sigurnosti biciklista. Vozite bicikl iz smjera Budainke ili obratno pa ćete se uvjeriti da se pritom nimalo ne osjećate sigurno. Nedavno proširenje Zagrebačke ulice i uređenja staza za bicikle jednostavno je "stalo" do pred sam silaz u podvožnjak. Jeste, željeznički podvožnjak kao objekt briga je HŽ-a ali cesta ispod možda i nije. Kakogod, što je to toliko koštalo, a radilo se i tako europskim novcem, da se cesta podvožnjaka građevinski uredi i da se i biciklisti mogu sigurno voziti.
Rubnjaci s obje strane podvožnjaka od pola metra opasne su rupe za bicikliste kada se automobilima iza sebe moraju ukloniti. K tomu, staza za bicikliste sa zapadne strane završava pred silaz pod podvožnjak i dalje je nema, više stotina metara, sve do kružnog toka, kolokvijalno - kod "Halajka". Kako je i zašto ponestalo para i dobre volje da se kojih stotinjak metara biciklističke staze ispod podvožnjaka i par stotina metara do "Halajka" uredi, ostaje za propitivanje.