I dok gradom Slavonski Brodom niču rotori kao poslije kiše, da bi se prometne gužve (raz)riješile na "rotorski" način", na području gradskog, ističemo: gradskog, Mjesnog odbora Budainka rotora nijednog. Još. A prometa danju i noću koliko 'oćeš, svakog dana, od jutra do mraka.
E, sad, kažu Budainčani, da je Budainka na mjestu, recimo, Osječke, promet bi se sigurno odavno kvalitetnije (iz)regulirao, pa i pomoću rotora, barem jednog manjeg, poput onog kod "Tene", ali, avaj, Budainka je od centra Broda, Korza, udaljena "čak" 2,5 km i netko očito promišlja da toj i takvoj Budainki nikakav rotor ne treba.
O tim i takvim komentarima nećemo, tek navodimo (policijski) podatak da je upravo Zagrebačka ulica na toj i takvoj Budainki najopasnija, jure ljudi autima i motorima k'o ludi, danju i noću. Badava kamere i onaj, jedini, semafor kod škole I.B.M., prolaze ga kroz crveno kao od šale.
Što se rotora tiče, boljeupućeni kažu da prostora za gradnju rotora ima, tek nedostaje volje, i projekt. A, nebi trebalo biti tako: ipak je to, uz sjevernu veznu cestu, s naplatnih kućica sa A3, jedini izlaz iz Broda i(li) ulaz u Brod. Kad smo već, kažu, "grad rotora" i o drugom rotoru na Budainki valja promišljati: na raskrižju Zagrebačke i sjeverne vezne ceste(ljepše:obilaznice):i ondje valja djecu i ljude zaštititi od pogibelji, kao, recimo, u slučaju kružnog toka u Osječkoj kod Supernove. EU i gradskog novca ima, ljudi trebaju posla i kruha. A, i izbori se bliže...
tekst i foto: Boris Gajdukov