Svestrana Valentina Srnojević – glumica, kostimografkinja, scenografkinja i restauratorica
Svestrana Valentina Srnojević – glumica, kostimografkinja, scenografkinja i restauratorica
Upoznajemo Valentinu Srnojević – osim što je poznata brodskoj javnosti kao glumica dječjeg kazališta, Valentina je kostimografkinja, scenografkinja i restauratorica

 Dnevnik SBTV-a vodi vas u kreativni svijet Valentine Srnojević. Brodskoj javnosti poznata je kao glumica Kazališne družine "Ivana Brlić Mažuranić" no osim što glumi Valentina svoj slobodno vrijeme popunjava kreativnim radom. Osim što je kazališna scenografkinja, kostimografkinja posljednjih godina i restaurira stari namještaj i predmete.

Nakon što prođe Valentinine ruke svaki predmet postat će unikatan dio njezinog doma. Tako je sve i počelo, prvo je obnavljala dijelove vlastitog namještaja.  Vrlo brzo i prijatelji su prepoznali Valentininu kreativnost te su je molili da im obnovi dijelove namještaja ili stare predmete. Kako su narudžbe stizale, tako je odlučila otvoriti vlastiti obrt. Danas restaurira, sanira, obnavlja, ukrašava sve što joj se nađe pod rukom. Od starog namještaja, ukrasnih kovčega, ogledala sve do instrumenata.  Stari namještaj ima svoju priču. A nekada te priče budu doslovno ispisane.  

No na puno posla je već naviknula. Iz Zagreba se zbog ljubavi preselila u Slavoniju, a prvi posao u Slavonskom Brodu bio je lutkarica i scenografkinja. Kada je dječjem kazalištu otkazala jedna glumica gotovo slučajno je uletjela u ulogu i od tada se s kazališnih dasaka više nikada nije maknula. Valentina je već više od 15 godina članica Kazališne družine "Ivana Brlić Mažuranić". 

I taj posao joj odlično ide pa je dio stalnog postava, a iza nje izvrsne uloge, na stotine izvedbi i prijeđenih kilometara po turnejama. Uz glumački u kazališnoj družini svo vrijeme radi i scenografski i lutkarski dio posla jer to je ipak bila prva ljubav. Izrađuje lutke, dijelove scenografije, kostime, sve što zatreba. 

Izabrati koji joj je posao najdraži između kostimografkinje scenografkinje, izrade kazališnih lutaka, restauracije starih predmeta ili glume bilo bi teško. Jer sve joj je jednako drago i iz sve uči i oplemenjuje jedno drugo. A za svaki od njih ima ono najpotrebnije – kreativnost, volju i motivaciju koja je uvijek tjera da svaki novi predmet, kostim ili uloga bude još bolja.