Završena druga faza projekta Okusi graničarskog posavlja

Turistička zajednica Brodsko–posavske županije u 2019. godini nastavlja projekt brendiranja eno-gastro ponude i jedna je od jedanaest županija koji su uključeni u nacionalni projekt koji nosi naziv "Okusi hrvatske tradicije".

Autor: Brodportal | Datum objave: 19.04.2019
Završena druga faza projekta Okusi graničarskog posavlja




 TZ Brodsko-posavske županije je pod nazivom “Okusi graničarskog posavlja” u projekt do sada uključila 15 restorana iz cijele županije. Interes su iskazali i drugi restorani iz Brodsko–posavske županije.

"Ideju o brendiranju eno-gastro ponude smo pokrenuli u rujnu 2017. godine, imajući u vidu da je gastronomija važan dio identiteta pojedinog kraja, ali je i sve značajniji motiv za putovanje, kao i bitan element ocjene ukupnog zadovoljstva gosta destinacijom. U oblasti eno-gastronomskog turizma cilj nam je bio ujediniti poljoprivredu, gastronomiju, enologiju i kulturu koji su važan dio održivog razvoja destinacije", kaže nam Ružica Vidaković, direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije.

Cjelokupni projekt u I. i II. fazi financira Turistička zajednica Brodsko–posavske županije uz potporu Brodsko-posavske županije. 

"Pozivamo sve zainteresirane da se jave na naše kontakte. O samom projektu mogu više vidjeti na našim Web stranicama pod nazivom “Okusi graničarskog posavlja”. Osnovni cilj nam je bio unapređenje ponude tradicijskih jela i pića, izgradnja tržišne prepoznatljivosti i postizanje izvrsnosti", dodaje Vidaković.

Realizacija I. i II. faze  je završena krajem prošle godine.  Izrađeni su jelovnici s ponudom tradicionalne hrane sukladno Pravilniku projekta, promotivni materijali, table, ponuda restorana objevljena je na internet stranici www.okusi.hr, ali i na stranici www.tzbpz.hr.

Dizajn brošure je povjeren agenciji za promociju i marketing "Kreativna Koka"  čija je vlasnica poznata blogerica Ena Kokanović - Foodgasm by Ena  U prvoj fazi osim gore navedenih aktivnosti izdana je i brošura s popisom nosioca standarda (restorana) u suradnji sa DMK Vall 042, dok je u drugoj fazi izdana brošura u kojoj je naglasak dan specijalitetima pojedinih restorana (nosiocima standarda u spomenutom projektu). Brošura će uskoro biti prevedena i na četiri strana jezika (engleski, njemački, talijanski i slovenski) te će uz već postojeći promo materijal biti sastavni dio mape prilikom promocije i posebnih prezentacija tradicijske gastronomije destinacije u zemlji i inozemstvu. Prvo takvo predstavljanje Brodsko-posavske županije slijedi početkom svibnja u Zagrebu te krajem rujna u Austriji. 

Zadnje vijesti

Gardun iz Garčina nakon 13 godina ponovo u Prvoj Županijskoj ligi

Zbog godišnjih, vrućine i epidemije gužvi na Korzu ovog ljeta nema

Otvoren natječaj Nadbiskupijske zaklade “Dr. Nikola Dogan”

FOTO GALERIJA

Zadnji dan manifestacije Dani Slavonca u Brodskom Stupniku za sve ljubitelje nogometa

Slavonac iz Bukovlja pobjednik Memorijalnog turnira NK Budainka Kolonija

Obilježen Dan pobjede i domovinske zahvalnosti i Dan hrvatskih branitelja

Gradsko kupalište na Savi i ove godine mnogima rješenje za potrebno osvježenje od ljetnih vrućina

Kadeti Oriolika drugi, a juniori treći na Prvenstvu Hrvatske