Učinite prave korake i poboljšajte svoje zdravlje

Sigurno ste donijeli već novogodišnje odluke ali unatoč tome za dobre promjene nikada nije kasno.  Uz samo nekoliko malih koraka u promjeni načina života možete si poboljšati zdravlje, osnažiti organizam i biti u dobroj  formi.

Autor: Maja Medunović | Datum objave: 12.02.2013


1.       Pripremajte jela sa svježim namirnicama

Ako zaista želite da vam zdravlje bude na prvom mjestu, donesite odluku da će te više vremena provesti u kuhinji pripremajući domaća jela. U nedostatku slobodnoga vremena svi posegnemo za polugotovim proizvodima koja se pripremanju za 15 min. Takav način pripreme je možda brz ali ne i dobar za vas. Postoji veliki broj recepata koji omogućavaju brzu pripremu zdravog obroka za samo pola sata. Kako biste izgledali i osjećali se bolje, neka na vašoj listi za kupovinu bude što više svježeg povrća. Otkrijte blagodati voća i povrća i jednostavno uživajte u bezbroj ukusnih kombinacija. Nikako nemojte zaboraviti na blagodati integralnih žitarica, orašastih plodova i sušenog voća koji su pravi čuvari vašeg zdravlja.


Hrana2.      
Pripazite na konzumiranje napitaka

Tekućina je potrebna za pravilno funkcioniranje organizma ali pripazite što unosite u organizam. Preporučena dnevna količina je 1,5 l tekućine ali pokušajte da to bude voda, čajevi, povrtne juhe i prirodni voćni sokovi.  Odložite čašu gaziranog i prerađenog pića jer na taj način unosite velike količine šećera, aditiva i bojila što nikako ne odgovara vašem organizmu.  Obećajte sebi brigu o vašem zdravlju i ubrzo će te se osjećati vedrije, poletnije i zdravije.

3.       Uvijek u pokretu

Uz dovoljan unos tekućine i zdravu ishranu nikako ne smijete zaboraviti na fizičku aktivnost. Kretanje ojačava vaš imunitet, učvršćuje tijelo, pruža zdravlje i potiče dobro raspoloženje. Pokušajte barem tri puta tjedno po 60min u svoj raspored staviti fizičku aktivnosti. Odlučite da idete ponedjeljkom, srijedom i petkom pješice na posao, osim na kavu pozovite prijateljicu u šetnju ili se uključite na neke od zabavnih vrsta vježbanja u obližnjem fitness centru. Dolaskom proljeća možete na trčanje, rolanje ili vožnju biciklom. Pronađite nešto za sebe jer bit će te zadovoljniji kada nešto napravite za sebe

4.       15 min dnevno provedite na zraku

Još jedan način da se svakodnevno krećete je i da izađete na svjež zrak. Čak ni hladnoća vam ne smije biti izgovor jer svjež zrak odličan je za raspoloženje i zdravlje jer svako godišnje doba nosi svoje dobrobiti za vaše zdravlje. 

Pratite Brodportal i najnovije vijesti na Facebooku Twitteru

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO

Zadnje vijesti

Hrvatskoj nedostaje i pedijatara

Minimalni poraz s 3:2 odbojkaša Marsonije od Siska

Prvi potvrđeni slučaj koronavirusa U Wuhanu

FOTO GALERIJA

Jedinstveni koncert hrvatskog ansambla LADO i ansambla 'Stanisława Hadyne ŚLĄSK' iz Poljske

Društvo multiple skleroze kreativno i osviješteno ususret Božiću

Održan koncert Velikog mještovitog župnog zbora i Brass quinteta iz Požege

Kratka povijest Slavonskog Broda: od prapovijesnog doba preko Marsonije do Broda i Domovinskog rata

Posjet izaslanstva Grada Celja