U 2020. godini očekivani rast prometa s njemačkog tržišta do 3 posto

Hrvatska turistička zajednica i ove godine od 19. do 23. veljače predstavlja domaću turističku ponudu na sajmu f.re.e u Münchenu, jednom od najvažnijih sajmova na njemačkom tržištu. U sklopu štanda HTZ-a svoju ponudu na sajmu predstavlja ukupno 24 izlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske i Klaster Slavonija – koji obuhvaća svih pet slavonskih županija te turističke zajednice Zagreba i Dubrovnika, kao i brojni gospodarski i turistički subjekti.

Autor: Brodportal | Datum objave: 21.02.2020
U 2020. godini očekivani rast prometa s njemačkog tržišta do 3 posto




 Uoči sajma veliko turističko izaslanstvo srednje Dalmacije, točnije 70-ak alkara, alkarskih momaka i članova sinjske gradske glazbe prodefilirali su samim centrom grada na Marienplatzu i izazvali oduševljenje brojnih prolaznika glavnog grada pokrajine Bavarske. 

U Münchenu boravi i direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo s Michaelom Hinterdoblerom, izaslanikom bavarske Vlade i pomoćnikom ministra za međunarodne i europske poslove, s prinzom Leopold Von Bayernom, vlasnikom tvrtke Konig Ludwig Kaltenberg u čijem je vlasništvu brand Kaltenberg, ali i sa Evelyne Menges, članicom gradske skupštine Grada Münchena. Sajam su  posjetili državni tajnik u Ministarstvu turizma RH Tonči Glavina, te predsjednik Hrvatske gospodarske komore Luka Burilović. 
 
Posebna novost na ovogodišnjem sajmu je i osvježeni vizualni izgled štanda HTZ-a koji je, uoči nadolazećeg Europskog nogometnog prvenstva, obogaćen elementima crveno bijelih kvadratića. Posjetitelji sajma degustiraju prigodne koktele Alkar i Srce Jadrana, dok se u organizaciji HGK i HTZ-a, pod brandom "Vina Croatia - vina mosaica“, poslužuju i vrhunska hrvatska vina. 
 
U prošloj godini s njemačkog tržišta ostvareno je rekordnih 3 milijuna turističkih dolazaka i više od 21 milijun noćenja što predstavlja rast od 3 posto u dolascima u odnosu na 2018. godinu. Ispred Klastera Slavonija su na sajmu u ulozi informatora  Robert Norac i Ružica Vidaković iz  TZ Brodsko – posavske županije. 
 
Nastup na ovom sajmu pridonio je prepoznavanju Slavonije kao sigurne i dostupne destinacije koja ima atraktivan sadržaj.  U svim turističkim segmentima Klaster Slavonija kontinuirano razvija nove sadržaje i podiže razinu kvalitete. Ove godine prvi put je na ovom sajmu  predstavljena brošura Slavonija. Slavonija ima konkurentan turistički proizvod koji može ponuditi inozemnom tržištu i posjetiteljima koji su istraživači  i putuju vođeni željom za aktivnim upoznavanjem novih krajeva, ljudi i  destinacija.
 
Štand Klastera Slavonija posjetio je i Selimir Ognjenović, vlasnik agencije  I. D. Riva Tours koji je  zaslužan za percipiranje Slavonije kao neotkrivene i poželjne destinacije. 
 
 
 
 

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO

Zadnje vijesti

Građani Slavonskog Broda i okolnih općina bez pitke vode

Prestanak obvezne vožnje s upaljenim dnevnim ili kratkim svjetlima od 31. ožujka 2020.

Mladi brodski inovator Roko Lukenda u 3D printeru izrađuje zaštitne vizire za glavu

FOTO GALERIJA

Potresi u Zagrebu: Velike štete, ima ozlijeđenih

Županijska smotra LiDraNo 2020. i ove godine okupila mlade kreativce

Od kola do sevdalinki Nedžada i Hanke i slavonskog "štiha" Kiće Slabinca

Obilježena 28. obljetnica osnutka 101. bosanskobrodske brigade HVO-a

Važna pobjeda Marsonije u Županji