Tjedan otvorenih vrata Satya Yoga Studija

Satya Yoga Studio u Slavonskom Brodu organizira Tjedan otvorenih vrata.

Autor: Brodportal | Datum objave: 12.02.2018
Tjedan otvorenih vrata Satya Yoga Studija


"Povodom Valentinova želimo potaknuti građane Slavonskog Broda da posvete ljubav i pažnju prije svega prema sebi i posvete više vremena svom zdravlju. Tim organiziramo tjedan otvorenih vrata u Satya Yoga Studiju gdje se mogu po priloženom rasporedu pohađati yoga satova raznih stilova i stupnjeva potpuno besplatno od danas, 12. veljače do petka, 16.veljače. Ovim želimo isto tako potaknuti svijest o tijelu & umu kao neodvojivim cjelinama s obzirom na sve veću brojnost autoimunih bolesti i raznih drugih bolesti uzrokovanih modernim načinom života i stresa koji okružuje našu svakodnevicu", kaćen nam Antonija Krajina, yoga instruktorica.

U nastavku donosimo kompletan raspored satova:

Jutarnji satovi PONEDJELJAK i ČETVRTAK od 9h ASHTANGA/HATHA VINYASA

Za sve one koji su jutarnji tipovi i žele aktivno započeti dan prije nego što ih svakodnevica stavi u pogon – i za sve koji naravno imaju priliku doći ujutro. Dobar izbor za sve koji rade u smjenama pa ovaj sat mogu kombinirati s drugim u poslijepodnevnim satima.

Zasnovan na hatha i ashtanga tradiciji, ovaj sat započinjemo jutarnjim kriyama (tehnikama s tijelom i dahom za buđenje i čišćenje od toksina te masiranje unutrašnjih organa) zatim nastavljamo s pranayamom – vježbama disanja za jutro te nastavljamo lagano zagrijavati tijelo prema zahtjevnijim asanama koje će ponekad i pomaknuti Vaše granice. Ovi satovi su koncipirani za zdravlje kralježnice i često su i miks brojnih stilova ovisno o energiji grupe i godišnjem dobu ali svakako bit će Vam drago da ovom jutarnjom gimnastikom započnete dan. U programu su uključeni srednje zahtjevni i zahtjevni položaji (asane), različite tehnike disanja i širok spektar meditacijskih tehnika u pokretu.

Sat traje najmanje 60 minuta.

Večernji satovi PONEDJELJAK i ČETVRTAK od 18h ASHTANGA YOGA

Ashtanga yoga grupa (sad već napredna) za sve koji vole dinamiku ali isto tako i svoj ritam u praksi te tišinu. Vježba se u tišini i bez prekida... Vrlo ozbiljan sat i fizički zahtjevan ali isto tako ukoliko ste početnik možete raditi u svom ritmu prvih par mjeseci dok Vam tijelo i um ne budu spremni za napredne položaje. Tradicionalno najstarija praksa u našem studiju i sat na koji ne puštamo baš svakoga jer je atmosfera na ovom satu zaista posebna i vrlo je bitno da ste i fizički i mentalno jaki a o tom u početku ne možete odlučiti sami – pa je ovaj sat moguće pohađati samo po razgovoru s učiteljem. Prethodna najava ja obavezna. Polaznici koji idu na ashtangu su najviše redovni na yogi i predano vježbaju već godinama a mnogo njih svaki dan praksu radi i kod kuće. Na ovim satovima prolazimo kroz prvu ashtanga seriju te drugu i treću – ovisno o sustavu treninga. Svaki Ashtanga yoga sat usklađuje ujjayi disanje s nizom naprednih položaja primarne serije, koji se uvijek izvode istim redoslijedom. Vježbanjem dolazi do intenzivnog  zagrijavanja i znojenja -  što gradi snagu, fleksibilnost i izdržljivost. Rezultat je čvrsto i lagano tijelo, bolja cirkulacija i miran um.

Sat traje 75 min.

Večernji satovi PONEDJELJAK i ČETVRTAK od 19.30h VINYASA FLOW

Nekad popularno zvana power yoga, fitness yoga, zapravo je naš vinyasa stil yoge koji je umjereno zahtjevan, zabavan i svaki put drugačiji od prethodnog. Na učitelju je da osmisli od raznih aktivnijih stilova yoge sat koji je pogodan za cijelo tijelo te uključuje snagu i fleksibilnost. Za sve one koji ne mogu mirovati na mjestu i kojima je klasična yoga ˝prespora i monotona˝. Obično na ovaj sat dolazi mlađa populacija i svi oni koji se tako osjećaju. Na ovom satu ponekad se rade i zahtjevnije asane i isto tako vrlo kreativni položaji koji cijelo tijelo dovode u ravnotežu. Razlikuje se od Ashtanga yoge jer se ne pridržava istog slijeda pokreta, već se sastoji od kreativnih modifikacija koje započinju s Pozdravima Suncu, nastavljaju se sa stojećim i sjedećim položajima (asanama), a završavaju s ležećim asanama. Svaki sat ima naglasak na drugu tjelesnu regiju: otvaranje kukova, vježbe balansa, pretkloni prema naprijed ili otkloni prema natrag. Pojam „vinyasa“ općenito označava povezanost daha s pokretom, a odnosi se i na specifičan ciklus pokreta koji se izvodi između položaja (asana). Tako je Vinyasa Flow yoga prilagođena svim stupnjevima treniranosti. Ukoliko Vam je želja doći na moderniji yoga sat – ovo je sat za vas. Iako ovaj sat uključuje naravno i tehnike disanja i završnu kratku meditaciju pogodan je za one koje zanima više fizički dio yoge.

Sat traje 60min.

Večernji satovi UTORAK i PETAK od 19h HATHA YOGA

Klasični je stil yoge koji naglašava pravilno izvođenje položaja (asana), usklađeno disanje, gipkost i izdržljivost. 

Kao sporiji stil, Hatha yoga je namijenjena svim stupnjevima treniranosti, jer omogućava kratak odmor između svake asane, što je idealno za početnike i stariju dob. Usto, složene varijacije osnovnih asana i produženo vrijeme zadržavanja tijela u određenoj asani, pružaju dodatan izazov naprednijim vježbačima.

Sat Hatha yoge počinje disanjem (pranayamom), a nakon zagrijavanja tijela kroz sljedove Pozdrava Suncu, izvode se ležeće, sjedeće i stojeće asane.

Sat obično završavamo meditacijom na dah ili drugim jednostavnim tehnikama meditacije za miran um svega par minuta prije odlaska u svakodnevan ritam.

Sat traje 60-75min

Večernji sat SRIJEDA od 19h YIN YOGA/PRANAYAMA/MEDITACIJA

Yin yoga je polagan i dubok stil koji ima smirujući i revitalizirajući efekt. Sat Yin yoge temelji se na pretklonima unaprijed i na otvaranju kukova. U pozama se ostaje dulje, a fokus se usmjerava na pravilan dah i svijest o energetskim strujanjima u tijelu, što omogućuje potpuno opuštanje svih energetskih blokada i napetosti u zglobovima i mišićima. Koriste se i razna joga pomagala, kako bi se iskoristio efekt gravitacije i dublje opustilo tijelo.

Za razliku od dinamičnih stilova u kojima se jačaju i izdužuju mišići, ovdje se djeluje na vezivna tkiva u području kukova, zdjelice i donjeg dijela leđa čineći ih elastičnijima i vitalnijima. Zbog toga je Yin yoga odlična protuteža Ashtangi ili Vinyasa stilovima, jer između ostalog povećava dubinu ulaska u asane te istovremeno opušta napete mišiće. Iako je ovaj stil manjeg intenziteta, stoga prikladan i za početnike, u položajima se ostaje dulje vrijeme (ponekad i 5-10 minuta) kako bi se omogućilo dostizanje duboke ravnoteže tijela i mirnog uma.

Yin sat traje najmanje 60 min iza toga slijedi pranayama i meditacija.

Predavanje SRIJEDA 20h Pranayama& meditacija

Na ovom predavanju saznajte utjecaj pravilnog disanja na cijelo tijelo i um te utjecaj meditacije na svakodnevan život. Vrlo logične i jednostavne upute za pravilno disanje te koncentraciju koja će Vam pomoći da postignete sretniji život. Na ovom predavanju radimo i praktični dio.

Zadnje vijesti

Najukusniji čobanac skuhao Goran Radojčić iz Velike Kopanice

Od 20. do 22. kolovoza kružni tok na Kumičićevoj-Budakovoj zatvoren za promet svim vozilima

Neuspješna generalka nogometaša Marsonije

NAJČITANIJE DANAS

Počinje 23. Novogradiško glazbeno ljeto

Četiri večeri odlične zabave uz S.A.R.S., Hanku Paldum, Plavi orkestar, Bebeka...

FOTO GALERIJA

Dograđena i obnovljena vjeronaučna dvorana u župi Podcrkavlje

Dječji vrtić „Trnoružica“ uskoro spreman za početak predškolske godine

U Koraću održana 6. Smotra folklora 'Gospi u čast'

Svetkovina svetog Lovre svečano proslavljena u Požegi

Novi radovi na proširenju kolnika i izgradnji biciklističke trake u Budakovoj ulici