Sve bolja turistička ponuda Slavonije

Jedan od glavnih faktora uspjeha u ruralnom turizmu je uključenost svih članova obitelji kao i svih zaposlenih u timu.

Autor: Brodportal | Datum objave: 01.06.2021


 Svjedoče tomu i vlasnici objekata u Brodsko-posavskoj županiji. Ulaganja, razvoj i promocija ruralnog turizma jedan je od glavnih ovogodišnjih ciljeva Ministarstva turizma i Hrvatske turističke zajednice. Početkom mjeseca upravu u Brodsko-posavskoj županiji zato su započeli prvu nacionalnu kampanju promocije ruralnog turizma, projekt "Doživi domaće-istraži ruralnu Hrvatsku".

Prošlog tjedna u aktivnu promociju Slavonije kao jedinstvene cjeline uključila se i HTZ i to kroz   trodnevno studijsko putovanje za predstavnike hrvatskih turističkih agencija.

Kako bi obogatili svoju ponudu, obiteljska gospodarstva nerijetko uvode nove sadržaje, obogaćuju svoju ponudu kako bi gostima ponudili hedonistički raj no i mjesto za rekreaciju. Slavonija se može ponositi svojom tradicijskom gastronomijom pa mnogi znatno ulažu i u taj sektor ponude turistima. 

U novim turističkim proizvodima mnogima pomažu i europska sredstva. No uz ulaganja, ruralnog gospodarstva računaju i na potporu u obliku promocije destinacija. Jer u Slavoniji se doista ima što vidjeti, osjetiti, doživjeti i kušati. 

Zadnje vijesti

83 novooboljele osobe od Covid-19 u protekla 24 sata

Prekoračenje radnog vremena ugostiteljskog objekta

U Slavonskom Brodu uhvaćena lažna liječnica iz Srbije, botoksirala je žene bez dozvole

FOTO GALERIJA

Kravata porijeklo "vuče" iz brodskog pritvrđavskog naselja Cravatten Statt

Održana završna konferencija energetske obnove upravne zgrade bolnice "Dr. Josip Benčević"

Satiričko kazalište mladih iz Slavonskog Broda nastupilo u Bitoli

Župan Marušić na sastanku Vlade sa županima, predstavnicima Udruge gradova i Udruge općina u Zaprešiću

Spojen novi most na Savi kod Stare Gradiška