Prof.Biloš o online marketinškim aktivnostima i primjerima dobre prakse

U organizaciji Turističkog klastera "Slavonska košarica", koji svojim djelovanjem i brojnim članstvom objedinjuje stotinu OPG-ova i drugih članica s područja svih pet slavonskih županija, u Osijeku je za sve njih u prostorijama Ekonomskog fakulteta održana još jedna u nizu kvalitetnih i nadasve za tržišno djelovanje prijeko korisnih edukacijskih radionica.

Autor: BG/Brodportal | Datum objave: 06.10.2020
Prof.Biloš o online marketinškim aktivnostima i primjerima dobre prakse


 To je, ističu u Klasteru "Slavonska košarica", prva i nizu od tri edukacijske radinice na temu unapređenja online marketinških aktivnosti. Radionice se, inače, održavaju pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH.

Koristeći vrlo korisne elemente iz segmenta online marketinških aktivnosti sudionicima radionice je predstavio je prijeko potrebita saznanja izv.prof.dr.sc.Antun Biloš. Istom prigodom bile su naglašene sve bitne značajke na temu Digitalnog okruženja poslovnih subjekata, društvenog umrežavanja i platforme korisnički generiranog sadržaja, uz neizostavno predstavljanje primjera dobre prakse.

 

Zadnje vijesti

353 komada oružja, 15 tisuća komada streljiva i 10,7 kg eksploziva predano u 2021.

FOTO GALERIJA

Dodjelom godišnjih volonterskih nagrada obilježen Međunarodni dan osoba s invaliditetom

Jedinstveni koncert hrvatskog ansambla LADO i ansambla 'Stanisława Hadyne ŚLĄSK' iz Poljske

Društvo multiple skleroze kreativno i osviješteno ususret Božiću

Održan koncert Velikog mještovitog župnog zbora i Brass quinteta iz Požege

Kratka povijest Slavonskog Broda: od prapovijesnog doba preko Marsonije do Broda i Domovinskog rata