Prof.Biloš o online marketinškim aktivnostima i primjerima dobre prakse

U organizaciji Turističkog klastera "Slavonska košarica", koji svojim djelovanjem i brojnim članstvom objedinjuje stotinu OPG-ova i drugih članica s područja svih pet slavonskih županija, u Osijeku je za sve njih u prostorijama Ekonomskog fakulteta održana još jedna u nizu kvalitetnih i nadasve za tržišno djelovanje prijeko korisnih edukacijskih radionica.

Autor: BG/Brodportal | Datum objave: 06.10.2020
Prof.Biloš o online marketinškim aktivnostima i primjerima dobre prakse


 To je, ističu u Klasteru "Slavonska košarica", prva i nizu od tri edukacijske radinice na temu unapređenja online marketinških aktivnosti. Radionice se, inače, održavaju pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma RH.

Koristeći vrlo korisne elemente iz segmenta online marketinških aktivnosti sudionicima radionice je predstavio je prijeko potrebita saznanja izv.prof.dr.sc.Antun Biloš. Istom prigodom bile su naglašene sve bitne značajke na temu Digitalnog okruženja poslovnih subjekata, društvenog umrežavanja i platforme korisnički generiranog sadržaja, uz neizostavno predstavljanje primjera dobre prakse.

 

Zadnje vijesti

Policija kod 26-godišnjaka pronašla 77 grama marihuane

FOTO GALERIJA

Obilježena 29. obljetnica osnutka 101. bosansko - brodske brigade HVO-a

Slavonski Brod priključio se nacionalnoj kampanji „Zasadi stablo, ne budi panj“

Premijer Plenković posjetio novu zgradu pedijatrije Doma zdravlja

Završeni radovi na parkiralištu u Strossmayerovoj ulici

Završeni 18. Dani plesa u čast Mije Čorak Slavenske