Premijerno predstavljena nova platforma Slavonia.Travel

Osjeti. Okusi. Upoznaj. Slavonija – tri su ključne poruke nove digitalne platforme usmjerene domaćim gostima, koja uključuje pomno osmišljenu komunikacijsku strategiju, promociju na društvenim mrežama i novu web stranicu. Cilj je na jednom mjestu dobiti sve informacije o regiji koju zajednički predstavlja pet županijskih turističkih zajednica

Autor: Brodportal | Datum objave: 06.06.2020
Premijerno predstavljena nova platforma Slavonia.Travel


 U trenutku kada se mijenjaju trendovi u putovanjima, u Zagrebu je predstavljena nova web platforma Slavonia.Travel, na kojoj se zajednički predstavljaju najjači turistički aduti pet županija – Virovitičko-podravske, Požeško-slavonske, Brodsko-posavske, Osječko-baranjske i Vukovarsko-srijemske. Eno-gastro ponuda, gostoljubivost, dva parka prirode, rijeke, bogate šume, aktivni odmor, dvorci, kurije, utvrde, muzeji, opušten način života…, Slavonija je pravi izbor za sve one koji žele putovati u vremenima u kojima se vodi računa o budžetu i još se uvijek pazi na socijalnu distancu, no – s druge stane – želi se uživati u slobodi koju putovanja pružaju.

„Nova platforma potencijalnom gostu pruža ključne informacije o našoj jedinstvenoj destinaciji koju svakako treba osjetiti, okusiti i upoznati. Kao klaster proteklih godina zajednički provodimo promotivne aktivnosti, no u digitalno vrijeme ova je komunikacijska platforma iznimno važno mjesto za inspiraciju za putovanje i informaciju o destinaciji Slavonija“, istaknula je Rujana Bušić Srpak, koordinatorica klastera Slavonija i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije.

Platforma je temeljena na novom Strateškom marketinškom planu za Slavoniju koji je s jedne stane obuhvatio homogen i cjelovit prostor, dok s druge svaka od pet županija ima svoje specifičnosti.

„Znamo da turistički proizvod ne poznaje administrativne granice, pokušali smo odgovoriti što taj prostor veže, što ga ujedinjuje i koji je zajednički nazivnik“, istaknula je   Snježana Boranić Živoder s Instituta za turizam te se osvrnula na turističke trendove. Traži se zeleno, ekološki očuvano, neotkriveno, turistički „nepotrošeno“ i iskreno, a vezano uz aktualnu situaciju važna je sigurnost i odredišta bez gužvi. Prostranstva Slavonije u tom su kontekstu „in“ i savršeno odgovaraju na te zahtjeve.

„Slavonia.Travel ima dvije dimenzije – destinacijsku i proizvodnu, a arhitektura i dizajn su jednostavni, pa se korisnici bez problema kreću po svim sadržajima i segmentima weba. Platforma nadograđuje, a ne zamjenjuje postojeće web stranice županijskih turističkih zajednica, detaljni sadržaji, servisne i druge informacije i dalje su na tim stranicama. Primarna funkcija nove web platforme je pozitivan utjecaj na prve  tri faze procesa odluke krajnjeg korisnika o putovanju - inspiracija, razmatranje, odabir destinacije. A za daljnje korake na tom putu, putovanje, itinerer…, korisnik i dalje koristi postojeće web stranice“, ističe Hrabren Suknaić, direktor S.T.A.R. Digitala, agencije koja je autor projekta Slavonia.Travel.

Zadnje vijesti

Više od stotinu ugostiteljskih objekata iz 11 županija sudjeluje u Danima Okusa hrvatske tradicije

Prošli tjedan 33 prometne nesreće s dvije teže i 15 lakše ozlijeđenih osoba

31-godišnjakinja osumnjičena za počinjenje šest kaznenih djela krađe

NAJČITANIJE DANAS

VIDEO / FOTO

Krešine riječi "kroz voljeni grad geslo ljubavi buja" zaživjele na 13. memorijalu "Ostat ću mlad"

FOTO GALERIJA

Teku završni infrastrukturni radovi na izgradnji Kuće Tambure

Novih 9,4 milijuna kuna iz programa ruralnog razvoja za ulaganje u tovno govedarstvo u Slavoniji

11. Kongres pilinara jugoistočne Europe ponovno u Slavonskom Brodu

Svečano otvoren novi vrtić u Sibinju

Obilježen Europski tjedan mobilnosti