Pain & Gain - Zabavna i istinita kritika suludog društva

Gotovo je nadrealno do koje mjere ide ljudska glupost, a Bay ju je u ovom filmu doslovno eksploatirao i učinio komercijalno prihvatljivom. Film je izrazito zabavan i prava relaksacija uz dobro društvo, no stvari koje glavni akteri rade su općedruštveno apsolutno neprihvatljivi. To je i najveća kritika - nije jasno je li ovdje u pitanju veličanje ljudske bizarnosti ili društvena kritika.

Autor: Ratko Martinović | Datum objave: 08.05.2013

Naslov filma:

Pain & Gain (2013) – Akcija / Komedija / Kriminalistički

Ocjena:

IMDB – 7.0 / MC - 43

Budžet:

26 milijuna dolara

Redatelj:

Michael Bay – Nije mi jasno zašto je Bay toliko napadnut u vezi ovog filma od strane kritičara. Ovaj redatelj 'Transformers' franšize, brojnih srceparajućih akcijskih blockbustera ('Armageddon' i 'Pearl Harbor') i remakeova kultnih horora nikada nije bio redateljski genij, no uvijek je znao dobro zaraditi na projektima. Ovdje je čak napravio i korak dalje pa je u igru ubacio u humor, te bih rekao da mu je ovo zapravo i jedno od boljih izdanja.

Glumci:

Mark Wahlberg – Glumac koji uvijek manevrira između 'cool' i ozbiljnijih filmova utjelovio je lik kriminalnog 'uma' Daniela Luga. Prezentaciji se ne može apsolutno ništa prigovoriti jer smo barem deset puta neutješno klimali glavom gledajući gotovo sulude ideje koje je Wahlberg prikazao u najautentičnijoj maniri.

Dwayne 'The Rock' Johnson – Vjerovali ili ne, čak je i 'The Rock' snimio dobar film. U gomili bizarnih uloga napokon je pogodio 'u sridu'. Fanatični kršćanin s poremećenim vrijednostima i zatvorskom prošlošću prava je rola za ovog kečera, a on ju je prezentirao baš kako treba, kroz potpuni psihički disbalans i zbunjenost.

Tony Shalhoub – Kultni 'Monk' se također uklopio u suludi scenarij. Hvalisavi kriminalac je na jedan (ne)vjerojatan način izgubio sve što ima, osim svoje opake osobnosti. Pod 'opaka' čitajte živčanost, ludost i nepredvidljivost. Vrlo dobra uloga.