Noćas prolijeće asteroid 2019 GC6, "bliskog susreta" zacijelo neće biti

Svako malo, kako vrijeme ovozemljsko i izvanzemaljsko promiče, događaju (nam) se raznolike i poprilično nerazjašnjene svemirsko zvjezdane pojave.

Autor: BG/Brodportal | Datum objave: 18.04.2019
Noćas prolijeće asteroid 2019 GC6, "bliskog susreta" zacijelo neće biti

Čovječanstvo je s razlogom zbunjeno, ali istovremeno i  zainteresirano nastojeći koliko može (raza)znati jesmo li sami i(li) što nam svemir "sprema".

Pa, tako, su stručnjaci iz Jet Propulsio Laboratoryja(JBL) najavili su asterioid nazvan 2019 GC6, a koji bi, po njima, mogao predstavljati rizik za naš planet, čak koji bi kroz idućih 100 godina, a nije to baš daleko jer će čovječanstvo potrajati, mogao, recimo, sudariti sa Zemljom.

Sa tim u vezi vijest je "friška", asteroid 2019 GC6 proći će u danas(noćas), u četvrtak, pokraj Zemlje. Otkriven je 9.travnja i mogao bi, možda,  predstavljati problem za naš planet, upozoravaju iz NASA-e. Srećom, bliskog susreta s asteroidom zacijelo neće biti jer će od Zemlje biti udaljen 219.000 kilometara, manje nego je Zemlja udaljena od Mjeseca.

Predviđa se da će ponovno proći pored zemaljske kugle 2034., 2041, i 2048. godine, ali zasad je teško predvidjeti njegovu točnu putanju. Stručnjaci iz JBL postavili su asteroid na listu asteroida koji predstavljaju rizik za naš planet i koji bi se kroz idućih 100 godina mogli sudariti sa Zemljom. Iako su uvjereni da ni idućih godina neće biti "problema" s asteroidom 2019 GC6, ipak će ga budno motriti. Jer, velik je poput deseterokatnice, a pokraj Zemlje proći će brzinom od 20.000 km na sat. Tek usputno, pored Zemlje noćas je projurio veliki asteroid i, kao što svjedočite, preživjeli jesmo. No, ako u slučaju asteroida općenito mi Zemljani, poruka je NASA-e, ne riješimo taj problem onda će taj problem "riješiti nas". Valjda ćemo sa tim u vezi u dogledno vrijeme biti napredniji i pametniji.

Zadnje vijesti

Priznata treća autohtona pasmina svinja – Banijska šara svinja

Omladinac u Gornjoj Vrbi s 3:0 bolji od Lipika 1925

Brodski hodaton: otvoren europski tjedan mobilnosti 2019.

FOTO GALERIJA