Napreduje izgradnja obale i infrastrukture u Luci Brod vrijedna 130 milijuna kuna

U Luku Brod samo u infrastrukturu ulaže se 130 milijuna kuna, najavljena izgradnja energetskog centra i zapošljavanje 500 radnika.

Autor: Brodportal | Datum objave: 18.05.2019




 Najveće gradilište i buduća poslovna zona i luka nalazi se u brodskom Lučkom području. Luka Brod, velika riječna luka za pretovar različitih vrsta tereta bit će ujedno i gospodarsko područje koje bi u budućnosti trebalo zapošljavati na stotine radnika. Trenutno je projekt još u fazi infrastrukturnih radova, no planovi su, najavljuju, veliki.

Luka Slavonski Brod međunarodna je ulazna luka Europske Unije, na granici s Bosnom i Hercegovinom na željezničkom prometnom koridoru X. Čvorištu s cestovnim koridorom Vc., a povezanost ove luke s cestovnom i željezničkom mrežom omogućava pretovar i skladištenje te preusmjeravanje tereta na unutarnje plovne putove prema Dunavu i Crnom moru. Uz sve prometne prednosti luka će biti i veliki gospodarski centar.

Da bi budući energetski centar profunkcionirao i privukao investitore gradi se milijunska infrastruktura. Konkretno 130 milijuna kuna bit će uloženo u izgradnju lučke infrastrukture. Dio toga osigurano je i HBOR-ovog kredita, a dio iz europskih izvora kroz projekt vrijedan 14 i pol milijuna eura, do čega sufinanciranje Europske unije iznosi više do 6 i pol milijuna. Trenutno se rade novi metri lučke obale. 

U Luci Brod već imaju koncesionara i za skladište tekućih tereta, a prošli tjedan za taj projekt zatražili su suglasnost ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Energetski centar s velikim postrojenjima i pretovarnim stanicama nešto je na što ozbiljno računaju jer su projekti, ističu, već u fazi realizacije. 

Dobre vijesti stižu iz Luke Brod i što se tiče zapošljavanja. Realizacijom projekata u lučkom području otvara se i 500 novih radna mjesta.

Luka Brod važno je gospodarstvo i prometno središte te budući generator razvoja i zapošljavanja. Stoga i ne čudi da je u fokusu interesa državnih institucija. 

A rasterećenje cestovnog prometa zbog ušteda, sigurnosti i ekološkog aspekta jedna je od prioritetnih zadaća europske prometne strategije. Od država članica stoga traže preusmjeravanje dijela teretnog prometa. Konkretno prebacivanje 30 posto tereta s cesta na željeznice i unutarnje plovne puteve do 2030. godine  a do 2050. da to bude čak polovica ukupnog teretnog cestovnog prometa. 

Zadnje vijesti

HRejting o unutarstrančkim izborima u HDZ-u, velika većina i dalje potporu daje Plenkoviću

Unatoč odličnim nastupima, Bernarda nije pobijedila u The Voice Hrvatska

Poraz kod Starra u Varaždinu, Brođani namučili prvake!

VIJESTI

Istraživanje HRT-a

HRejting o unutarstrančkim izborima u HDZ-u, velika većina i dalje potporu daje Plenkoviću

FOTO GALERIJA

Uz 85. obljetnicu odana počast vrbsko-ruščičkim žrtvama

Obilježena 85. obljetnica stradanja Sibinjskih žrtava, Dan Općine Sibinje i Dan škole

Tot, Hucaljuk, nogometašice Viktorije i boksači Radničkog najbolji u Brodu

Žrtva trčanja 21,5 kilometar neznatna u odnosu na živote hrabrih seljaka koji su se borili za istinu

Održan Valentino kup 2020.