Koja je budućnost vojne proizvodnje u Đuri Đakoviću?

Budućnost Đure Đakovića posljednjih je mjeseci u fokusu hrvatske javnosti. I ne čudi, s obzirom na državna jamstva od 300 milijuna kuna koja su spasila radna mjesta i proizvodnju.

Autor: Brodportal | Datum objave: 27.01.2020


 Ono što za Đuru Đakovića slijedi je nova poslovna politika koju će determinirati plan restrukturiranja. Kakva budućnost čeka Đuru u segmentu vojne proizvodnje. Dio odgovora dao je ministar obrane Damir Krstičević.

"Đuro Đaković je za nas u ministarstvu obrane uvijek važna firma. Proizvodili su Patriju za Hrvatsku vojsku i oni su jako bitni za održavanje Patrija. Trebat će nam sigurno i dodatan broj Patrija da bi imali sve tri manevarske bojne", rekao je pri posjetu Slavonskom Brodu prošli tjedan ministar obrane Damir Krstičević.

Uz Patriu koju, podsjećamo ĐĐ Specijalna vozila proizvode u suradnji s Fincima Ministarstvo obrane 2017. ugovorilo je i reviziju, odnosno modernizaciju tenkova M-84. Ministar Krstičević još je prošle godine najavio nabavku američkih oklopnih vozila Bradley i tu vidi mogućnost za dodatan posao u đurinim halama. 

"To je jedan jako bitan projekat, radimo sada skupa s Vladom Sjedinjenih Američkih Država da bi se ti Bradleyi u perspektivi dovukli u Đuru Đakovića koji bi u prvom dijelu radio osvježenje, a onda kasnije reviziju, odnosno modernizaciju, remont Bradleya, prelazak s analogne na digitalnu tehnologiju", dodaje Krstičević.

Logično je pitanje: jesu li onda Amerikanci eventualni strateški partneri Đuri Đakoviću, barem što se vojnog programa tiče. 

"Teško mi je to reći, to odlučuje Đuro Đaković, a ne ministarstvo obrane. Kažem, Đuro Đaković je za nas bitan za tenkove, Patrije, sutra za Bradleye, to su svi ti programi koji su vezani za Hrvatsku vojsku- Đuro Đaković zna raditi taj posao i vjerujem da će u perspektivi raditi za nas", zaključuje Krstičević.

Pregovori s Amerikandcima o nabavci nove vojne opreme traju već duže vijeme, a ministar obrane prošle godine najavio je donaciju 60 oklopnih vozila Bradley. Hvatska u njihovo osvježavanje i kasniju modernizaciju morat će uložiti između 2 i 5 milijuna dolara po vozilu. U tome dijelu ključnu ulogu, kako je najavljeno, odigrat će upravo đakovićeva Specijalna vozila. 

Zadnje vijesti

Decospan Mato Furnir najuspješniji poduzetnik u 2021. godini u izboru Fine

Održana radionica o uvođenju eura u Republici Hrvatskoj

Ivanu Nakiću i Marku Cipriću 4. Zlatna bućka

FOTO GALERIJA

Galeb pobjednik turnira Tintilinić 2022.

Svečano obilježen Dan općine Klakar

Tradicijski vikend u Vrpolju uz prvu reviju narodnih nošnji i smotru folklora

Održana smotra folklora 20. jubilarnih Oriovačkih žetvenih svečanosti

Staroslatiničko ljeto oduševilo posjetitelje uz nastupe KUD-ova, tamburaša i neponovljive Cecilije