Iz slavine im bar jednom mjesečno teče mutna voda

Mutna voda iz slavine barem jednom mjesečno, kaže Ivan Martić iz Ruščice. Probleme sa zamućenom vodom imaju godinama.

Autor: Brodportal | Datum objave: 01.06.2020




 "Ovo traje već par godina, kontinuirano se ponavlja svakih mjesec dana, na par dana dobijemo ovakvu vodu koja nije za piće i za upotrebu. U ovome se ne može ni kuhati, a pogotovo tuširati", kaže Ivan Martić iz Ruščice.

Ivan se bavi poljoprivrednom i ističe, ni stoka ju neće piti. No najveći ih je strah za najmlađe.

"Ima dosta djece tu, oni piju vodu, komšinica kaže da je dijete vodila liječniku zbog proljeva. Djeca se igraju vani, dođu u kuća i popiju vodu prije nego što mi primjetimo da je voda žuta". govori Martić.

Ivan dodaje, problem s vodom primjetili su nakon spajanja vodovodne mreže na Sikirevce. A u više navrata kontaktirali su gradski vodovod.

"Mi smo zvali, oni kažu pukla cijev, jedno pa drugi put opet pukla cijev. Svaki mjesec pukne cijeve. Ali nije to do cijevi, nešto više je u pitanju", smatra Martić.

Upit oko vode u Ruščici, gradskom vodovodu poslali smo i mi.  Ističu, zamućenja vode nisu neuobičajna pojava, a mogu nastati iz više razloga. Zbog toga godišnje imaju i stotine prijava. 

"U konkretnom slučaju došlo je do nestnake električne energije u Sikirevcima koje je uzrokovalo prestanak rada pumpi i dovelo je do određenih hidrauličkih poremećaja koji su onda uzmutili cjevovod. Naše ekipe su odmah pristupile uklanjanju tih problema i uspjeli smo tu situaciju riješiti", rekao je SBTV Stjepan Aščić, direktor Vodovoda Slavonski Brod.

"Iz Vodovoda na dojavu uvijek dođu i vodu ispuste, ali što nam to vrijedi kad se za mjesec dana to ponovi", upozorava Martić.

U slučaju Ulice Ante Starčevića u Ruščici u Vodovodu ističu, problem je što je ona završetak vodovodne linije.

"Takvi problemi su za očekivati i češće se pojavljuju. U tom smislu mogu reći da ćemo pokušati naći nekakvo rješenje da to prespojimo kako bi smanjili probleme građanima tog područja", kaže Aščić.

Iz vodovoda svakako građane upozoravaju da u slučajevima zamućenja, vodu ne piju niti je koriste za pripremanje hrane te apeliraju:

"Takve probleme što prije trebate prijavit na naš besplatni broj 0800 333 444, kako bi naše ekipa što prije izašle na teren i takve situacije otklonili", poziva Aščić.

Aščić napominje da se korisnici u slučaju zamućenja vode mogu javiti u Vodovod radi umanjenja računa za vodu. Pravo na pitku vodu jedno je od najvažnijih ljudskih prava, a Ruščičani se sada ipak nadaju da će se po njihovom pitanju, napokon i nešto konkretno napraviti.

 

 

Zadnje vijesti

Junak s 2:0 pobijedio Marsoniju

Marsonia i Junak spremni za današnji susret

Stožer donio nove mjere: Od ponedjeljka bez maske ne možete u trgovinu, u posjet pacijentima...

NAJČITANIJE DANAS

VIDEO

Francuz Romain biciklom iz Marseillea preko Slavonskog Broda do Japana

FOTO GALERIJA

Profesori i učenici Klasične gimnazije fra Marijana Lanosovića misom zahvalnicom zaključili još jednu školsku godinu

Na domaćem terenu Olimpiku sva tri naslova prvaka Hrvatske

Budite dio "Mreže suradnje"

Pavić: EU fondovi i na ovaj način jasno pokazuju da pomažu Republici Hrvatskoj

Potpisan Sporazum o dogradnji i rekonstrukciji Muzeja Brodskog Posavlja