Iz galaksije udaljene 1,5 milijardi(!) svjetlosnih godina

Ovih dana stručnjaci koji se "bave" svemirom, slobodno rečeno, zatečeni su i za njih same čudnim signalima "pristiglih" do naše planete Zemlje, piše BBC, a prenosi 24sata.

Autor: BG/Brodportal | Datum objave: 10.01.2019
Iz galaksije udaljene 1,5 milijardi(!) svjetlosnih godina

Nema zbora, poručuju, signali se emitiraju iz Zemljanima jako daleke galaksije. Ono što je stručnjacima osobito privuklo pozornost je neobičan, ponavljajući, signal koji dolazi iz istog izvora, iz, pazite sada izračuna, udaljenog 1,5 milijardi(!) svjetlosnih godina od nas, Zemlje. Astronomi su, usputno,  objavili usputno i neke detalje o misterioznim signalima iz udaljene galaksije, a "ulovio" ih teleskop u Kanadi.

Priroda i porijeklo radijskih valova koji stižu do nas zasad nisu poznati.  Možda toga ima još, navodi BBC, i usredotočimo li se na daljnje proučavanje signala i pojačamo li kapacitete naše opreme, možda ćemo složiti ovu neobičnu svemirsku slagalicu, rekla ja kanadska astrofizičarka Stairs. Što dovodi neobične signale do naših teleskopa zasad nije posve jasno. Neki, recimo, smatraju da je riječ o zvijezdama koje emitiraju magnetsko polje, neki drugi drže da signale šalju zvijezde kad se spajaju dok treći misle da je riječ o signalima s izvanzemaljskih svemirskih brodova. Kakogod, još jedna u nizu svemirska i izvanzemaljska enigma je tu.

Zadnje vijesti

Gabrijela Domenika Marijanović novo pojačanje za Boksački klub Brod

Šahovski klub Posavac iz Ruščice se pojačao za sezonu 2019.

Djevojke 2004. pobijedile na međunarodnom turniru u Zenici