Imam FLU od silnih inFLUencera

Kolibri, ptica veličine nekoliko centimetara, jednom godišnje seli 380 kilometara južno. Naravski, kako zima završi na Sjeveru, oni se vraćaju. Prvo, tako dug put za tako malu pticu - čudo, drugo, kako oni znaju gdje treba ići, nagonski? Svjesno? Da da znam, nikada nije dokazano da životinje imaju svijest, i pričaj ti što hoćeš, ali mali kolibri kojemu je jedino od njega samoga manji njegov mozak i dalje leti za vječnim ljetom, odnosno tamo gdje mu je bolje, a ne ti...ili ja, mi skrolamo i gledamo nekakve nametnute inFLUencere, koji kao da svaki ima green key doma, pa ju razvuče i tri puta dnevno bude u tri različita grada, osim pred Božić, tada su svi u kolibama – na selu.

Autor: Ivana Šimac | Datum objave: 14.11.2017
Imam FLU od silnih inFLUencera


I ne, neću pljuvati po subkulturi koja je preuzela prvo mjesto društvene hijerarhije, u okrilju potpunog liberalizma i demokratičnosti, u izostanku pitanja nametanja i lažiranja, neću reći kako su bloggeri dosadni, jer nisu svi, neću reći kako su Instragramuše dosadne, jer nisu sve, niti ću reći da je dosadna osoba koja živi od svoga pojavljivanja bilo gdje, samo ću reći, kao i uvijek da su dosadni oni koji puše ta sranja, pa na kraju običnu kavu plaćam sto kuna jer su inFLUenceri nametnuli da je to inFLUence kava. U smislu, kava je najbolje zapakirana ako su ju zapakirali gay dizajneri i ako ju reklamira neka osoba koju rijetko kada čujemo, a posvuda vidimo. Ta neka nova genarcija Paris Hiltonovki, koje ništa nisu napravile, a rade sve, s time da i dalje ne rade ništa...a posvuda su i rade sve. Za neke stvarno ne znam pričaju li hrvatski, jesu li stvarni, žive li među nama ili su hi-tech rješenje nekih velikih korpopracija. Moguće. To bi čak imalo više smisla, nego da su sami odlučili hodati u šlafroku poput pokojne ikone Playboya i na tome graditi karijeru. Nekako kao da misle da su ljudi prije nas zarađivali zbog šlafroka, nisu, najebali su se kako bi bili to što jesu. Doslovno ili figurativno, svatko je nosio svoj križ, ovo danas je sve nekako prazno, asekusalno i frigidno. 

Što je najgore, Ruža iz Bedekovčine vidi reklamu za običnu Franckovu kavu, koju je do jučer nosila u goste i nedaj Bože posjete u bolnicu, sada upakiranu u turski celofan sa (s)kupljenim “pečatom” od nekoliko desetaka kuna na kojemu stoji ime nekih, naravski, gay dizajnera i odmah poželi, ako ništa gay prijatelje koji će joj upotpuniti život, jer očito sve inFLUencerice imaju prije svega – gay prijatelje. Lako će za turski celofan, bude ga naručila preko Asusa, ali potraga za gayevima u Bedekovčini počinje sad! Javite se Ruži, fotkajte se snjom za Instač i unovčite svoju homoseksualnost. Nekako ste sami po sebi inFLUenceri ako ste gay, obzirom društvo moramo senzibilizirati po pitanju ispospolnih zajednica i sličnih inFLUence tema. Želimo živjeti u svijetu kakvim ga stvaraju ili u kakvoga ga pretvaraju inFLUenceri, jer oni su sve. YOLO! Oni kuže, oni su ispred svih jer ... ono kuže, oni se kuže u sve i sve kuže. Zato im, na kraju krajeva, dopuštamo da inFLUencaju na nas.
 
Nisu problem moji starci, ili vaši starci, barem ne u većini slučajeva. Njima je jedini inFLUencer u životu bio direktor preduzeća, stari brko koji je sada u Njemačkoj jer je sve privatizirano pa k jarcu, i velim oni nisu problem, oni su si podijelili i društvene uloge i pare . Netko je prošao malo bolje, netko malo gore, ali u principu svi su dobili državni stan. Problem su, sve mi se čini, oni koji polako preuzimaju svijet – nove generacije. Svi su uspješni sa 15 godina, jer je već sa 14 objavio post u kojemu grinta o životu na ulicama europske metropole ili lifestyle pic na kojoj malena cujica izgleda kao Heidi Klum nakon 23 crte kokaina. Ali to je sada đir. Ne znam stvarno na koji k***c inFLUenca ta mala cujica, kada društvo još nije stiglo inFLUencati na nju, a bome niti priroda jer ni sisa još nema. Međutim svi su ponosni, prijatelji se s njom fotografiraju samo da bi navukli više lajkova na vlastite profile, a cujica u 18. godini već piše autobiografiju pod naslovom “Kako sam prohujala svijetom”, i gle čuda stvarno u torbici ima za 23 crte kokaina jer je stigla uplata od reklamne agencije. Ljudi sami sebe pretvaraju u još potrošniju robu nego su bili do sada.
 
Da se ne lažemo i da se ne shvatimo krivo, nema ništa loše u zaradi. Nema ništa loše u talentu, koji ako posjeduješ nekako imaš i odgovornost podijeliti sa svijetom, ali ova brzina kojom se društvo pretvara u jedno od društava iz filmova koje nismo tako davno gledali, ako ništa malo plaši.  Mogu zamisliti (doduše ja imam bujnu maštu) kako neki inFLUencer danas-sutra kaže, napravit ću arenu u kojoj će po jedan Dalmatinac, Baranjac, Slavonac, Zagorec, Istrijanin i Međimurac igrati do smrti. Zašto? Eto tako jer je iskoristio sve odjevne savjete koje je imao za vas. Iskoristio je sve glazbene preporuke i preporuke za restorane po svijetu. Nema više asa u rukavu ni kada ga pitate za savjete o psiću koji ima poseban profil, jer je naprosto sve savjete od drugih inFLUencera iskoristio, a sam se ne može sjetiti barem još jedne jedine utjecajne fore. Međutim vratit će jako, najjače i otvorit će arenu u kojoj će se igrati “Igre gladi”, i to će onak’
prenositi HRT i imat će veću gledanost od “The Voica”. To! Imam sjajnu ideju, e pa zato sam ja inFLUencer, a ne ti...moš’ mislit’...
 
Svi smo krivi pomalo. Ne i svi podjednako. Ne bi svaki inFLUencer trebao biti zanemaren. Isto kao i svugdje i sve, i ćorava kokoš nabode zrno. Samo netko tko zna za sebe ili mu je prirodnom selekcijom dano da predvodi inovativnosti u ljudskom društvu, tako nešto radi naprosto jer ima osjećaj dužnosti. Bez muke i previše nauke. Samo talent i prirodna selekcija, baš kako treba biti. Pomalo banalno i životinjski, ali nit’ je žaba labud, nit’ je labud tigar. Nit’ Jelena Veljača dobro piše, nit’ Nives Celzijus dobro glumi, nit’ bi na temelju toga što forsiraju u životu trebale dobiti ikakve nagrade...ali eto, neki tamo inFLUenceri su odlučili primiti ih u svoje tajno i jeftino “masonsko društvo”...i tako se malo pomalo sve srozava na niske grane...Ne znam više ni sama koliko se ovdje radi o sprdanju, a koliko o urnebesnoj istini...
 
Nema više kvalitete, ekskluzivnosti, težine ... svaka šuša inFLUenca u svome kutu, a sve sredine su napučene ljudima koji slušaju njihove budalaštine (za koje često i sami znaju da su budalaštine, ali ih i dalje prodaju) i onda odlaze po stvari koje si ne mogu priuštiti, na mjesta za koja do jučer nisu ni znali da postoje...fejk, fors, fjaka...fuck...
 
Kolibri je sada negdje gdje je toplije, ljepše, odlazi na isto mjesto jer mu je tamo dobro i vraća se na isto mjesto jer mu je i tamo dobro. Očito je toga svjestan na nekom nivou. Mi doduše, mi smo duboko zaglibili i sve mi se čini da uopće nismo svjesni koga slušamo, čemu težimo i u što se pretvaramo. Ali nema veze, znaju inFLUenceri, budemo njih upratili za odgovor.
 
Zadnje vijesti

Eksplozija plina u Vrpolju, ozlijeđena starica (83)

Prava zima stiže, jutarnji mraz, moguć i snijeg

Najuvjerljivija pobjeda malonogometaša Broda 035

SPORT

Sa 10:2 nadigrali Albonu Potpićan iz Labina

Najuvjerljivija pobjeda malonogometaša Broda 035

NAJČITANIJE DANAS

U sklopu Katarinskog sajma održana kreativna božićna radionica

Cilj je potaknuti kreativnost pri ukrašavanju vlastitoga doma

FOTO GALERIJA

Radionica za učenike "Šest pitanja koja život znače"

"Sjajni momci" 8. prosinca dolaze u Slavonski Brod

42 plesača Top dance na Kupu Hrvatske

Igrači, trener i uprava Marsonije zapalili svijeće u sjećanje na pad Vukovara

Veliki gaf "Ubojstva u Orijent Expressu", pogledajte kako izgledaju planine oko Slavonskog Broda