HTZ pokrenuo „Thank you“ kampanju na 13 inozemnih tržišta

Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Thank you“ na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, kojom se inozemnim turistima želi zahvaliti na odabiru Hrvatske i hrvatskih destinacija za svoja odredišta u ovoj godini.

Autor: Brodportal | Datum objave: 16.09.2020
HTZ pokrenuo „Thank you“ kampanju na 13 inozemnih tržišta


 Kampanja se provodi na 13 inozemnih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske, Češke, Slovačke, Italije, Mađarske, Belgije, Francuske, Švedske, Švicarske i Velike Britanije.

„Ovom kampanjom želimo zahvaliti svim inozemnim gostima što su, unatoč propisanim epidemiološkim mjerama i protokolima putovanja, ukazali svoje povjerenje Hrvatskoj u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj godini. Cilj nam je ovime i dalje zadržati vidljivost Hrvatske na odabranim tržištima te svima poručiti da su dobrodošli u našu zemlju i u idućoj godini“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, poručivši kako je u dosadašnjem dijelu godine Hrvatsku posjetilo više od sedam milijuna turista od čega gotovo šest milijuna inozemnih.

U fokusu „Thank you“ kampanje HTZ-a prvenstveno su Njemačka, Slovenija, Poljska i Češka, odnosno tržišta koja su, uz domaće goste, u ovoj godini ostvarila najveći turistički promet u Hrvatskoj. Za svako tržište ciljano su odabrani vizuali triju omiljenih destinacija koje su gosti s navedenog tržišta najviše posjećivali i turistički proizvodi u kojima su najviše uživali. Primjerice, za njemačko tržište odabrani su Medulin, Poreč i Rovinj, za tržište Velike Britanije Dubrovnik, Hvar i Split, za tržište Mađarske Crikvenica, Rovinj i Vir, dok su primjerice za tržište Poljske odabrani Omiš, Makarska i Baška Voda.

Dodajmo kako će se u navedenim zemljama, uz objave destinacijskih vizuala s porukom zahvale na jeziku ciljanog tržišta, organizirati i nagradne igre na društvenim mrežama, a dobitnici će moći osvojiti poklon paket hrvatskih suvenira.

Nakon kampanje „Thank you“, Hrvatska turistička zajednica krenut će s provedbom promotivnih aktivnosti za posezonu, tijekom koje će u fokusu biti nautika, kontinentalna ponuda, eno-gastronomija te ponuda hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode.

naslovna fotografija - autor: Julien Duval

 

Zadnje vijesti

Neovisno o poslu kojim se bave, većina građana ne želi se cijepiti protiv koronavirusa

Kakvo je stanje s osobljem u Općoj bolnici "Dr. Josip Benčević"?

Do ponedjeljka otvorenje prijava na županijski natječaj za programe iz kulture

FOTO GALERIJA

Održana završna konferencija projekta "KUL centar"

Započeli radovi na izgradnji parkirališta u Ulici Josipa Jurja Strossmayera

Nakon dvjesto dana izolacije - pjesma i molitva u dvorištu Doma za starije

Konstituiran Senat Sveučilišta u Slavonskom Brodu

U Slavonskom Brodu kampanja “Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“