"Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći"

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.

Autor: Brodportal | Datum objave: 11.01.2018
"Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći"


Kampanja pod nazivom "Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći" započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se plakatima u školama "Koma ocjene", "strogi starci", "bolan prekid", "nitko me ne zove van"...samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim problemom. 

Hrabri telefon tu je za svu djecu, ali je ova kampanja posebno usmjerena na adolescente koji u pubertetu prolaze kroz velike emotivne i socijalne promjene, zbog čega se najčešće najteže otvaraju i drugima obraćaju sa svojim problemima, navela je Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon. 

 

 

 

 

 

 

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO

Zadnje vijesti

VIDEO Završen očevid, pilot krivo procijenio visinu

Otkriveni i kazneno prijavljeni za tri kaznena djela

Počeli radovi na izgradnji kružnog toka

FOTO GALERIJA

VIDEO Predsjednica Kolinda Grabar Kitarović otvorila ured u Brodsko-posavskoj županiji

Brojni vjernici hodočastili Gospi Brze Pomoći; svečano misno slavlje predvodio kardinal Vinko Puljić

Na Korzu predstavljene slike iz 3D radionice Filipa Mrvelja

3. Dječja smotra folklora okupila 200-ak malih folkloraša

Obilježena 26. obljetnica pada Bosanskog Broda