"Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći"

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.

Autor: Brodportal | Datum objave: 11.01.2018
"Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći"


Kampanja pod nazivom "Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći" započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se plakatima u školama "Koma ocjene", "strogi starci", "bolan prekid", "nitko me ne zove van"...samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim problemom. 

Hrabri telefon tu je za svu djecu, ali je ova kampanja posebno usmjerena na adolescente koji u pubertetu prolaze kroz velike emotivne i socijalne promjene, zbog čega se najčešće najteže otvaraju i drugima obraćaju sa svojim problemima, navela je Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon. 

 

 

 

 

 

 

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO

Zadnje vijesti

SINDROM ZVAN HRVATSTVO

Vlč. Zlatko Hnatešin proslavio mladu misu

Nogometaši Marsonije krenuli s pripremama za novu sezonu motivirani uspjehom Vatrenih

FOTO GALERIJA

Početak novih radova na pješačkim stazama; danas izgradnja u Ulici J.J. Strossmayera

Osmomjesečni Leon jedini u Hrvatskoj boluje od TAR sindroma; spasonosna skupa operacija čeka ga u Americi!

Postavljen transparent zahvale Mariju Mandžukiću na vrhu najviše zgrade u Slavonskom Brodu!

Nagrađeni naj restoran, terasa, bar, balkon, pretkućnica, stiže CMC Festival rocka

Uspješan sportski vikend za kajakaše i kanuiste Marsonije