"Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći"

Povodom 20 godina djelovanja, udruga Hrabri telefon započela je novu kampanju kojom želi približiti djeci i mladima savjetodavnu liniju Hrabri telefon za djecu 116-111.

Autor: Brodportal | Datum objave: 11.01.2018
"Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći"


Kampanja pod nazivom "Hrabri telefon sluša kao da je svaki problem najveći" započela je 4. siječnja jumbo plakatima u Zagrebu, Osijeku, Rijeci i Splitu, a nastavit će se plakatima u školama "Koma ocjene", "strogi starci", "bolan prekid", "nitko me ne zove van"...samo su neke od poruka koje će se moći primijetiti na ulicama četiri najveća hrvatska grada, kojima se želi ohrabriti djecu i mlade te osobito adolescente da se obrate Hrabrom telefonu s bilo kojim problemom. 

Hrabri telefon tu je za svu djecu, ali je ova kampanja posebno usmjerena na adolescente koji u pubertetu prolaze kroz velike emotivne i socijalne promjene, zbog čega se najčešće najteže otvaraju i drugima obraćaju sa svojim problemima, navela je Hana Hrpka, predsjednica udruge Hrabri telefon. 

 

 

 

 

 

 

MOŽDA VAS ZANIMA I OVO

Zadnje vijesti

Sukob Bad Blue Boysa i Torcide, jedna osoba lakše ozlijeđena

U Supernova Colosseumu i dalje velika zimska sniženja!

Započinju radovi na izgradnji novog gradskog dječjeg vrtića u Kažotićevoj ulici

SPORT

Druga Hrvatska kuglačka liga

Pobjeda kuglačica Obrtnika u županijskom derbiju

FOTO GALERIJA

Polaznici Dječjeg vrtića "Maslačak" uskoro u obnovljenom prostoru

Akcija Društva turističkih vodiča i Turističke zajednice privukla veliki broj Brođana

U zasjedi na Hebrangu u nogu ranjen poznati brodski ugostitelj

Pucnjava na Hebrangu, jedna osoba ranjena

Djed Božićnjak darivao mališane na glavnom gradskom trgu