OBJAVA: 13.11.2016 13:34:53AUTOR: Ivan Čalić

Googleov partner: Stalno sam u potrazi za mladim ljudima koji će se priključiti timu i biti dio lijepe priče

Googleov partner: Stalno sam u potrazi za mladim ljudima koji će se priključiti timu i biti dio lijepe priče

Kažu da je za uspjeh u poslovnom svijetu potrebna dobra ideja, ali puno češće jednako je važno prepoznati pravu priliku na vrijeme.

 Upravo jedan takav primjer dolazi iz Nove Gradške. Dario Konjić otisnuo se u poduzničke vode i partnera našao u informatičkom divu Googleu. S Darijom smo razgovarali upravo na ovu temu, a što nam je rakao pročitajte u nastavku.

Što je Google Business View i kako ste uključili u ovaj projekt?

Google Business View je isto što i Google Street View samo za poslovne prostore, turističke destinacije... Riječ je o virtualnoj šetnji putem koje se može vidjeti i doživjeti poslovni prostor ili destinacija preko Google tražilice, Google karte i Google + društvene mreže. Google Business View omogućava potencijalnim posjetiteljima da se "prošetaju" kroz prostor, destinaciju i prije nego što je posjete. Naši fotografi objavljuju te panorame na Google maps, a fotografije se rade u 360 stupnjeva (Street View tehnologiji) i objekti se spajaju sa Google Street Viewom.

Zašto je Google Vas odabrao? Kolika je bila konkurencija?

Google je tražio pouzdane fotografe i na natječaj je aplicirao moj prijatelj, a nakon što je prošao intervju s Google administratorima stekli smo certifikat. Svakako treba napomenuti da su vrlo strogi Google uvjeti koje treba zadovoljiti već i kada je specifična fotografska oprema u pitanju i nije to baš jednostavno. Trenutno smo u fazi da i sama agencija Stratus, a tu treba zadovoljiti brojne parametre, dobije certifikat. Za sada smo ovlašteni Google partneri. 

Koja područja pokrivate?

Trenutno poslujemo na tržištu Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Naravno poslovanje širimo na Albaniju i Kosovo gdje sam već sa partnerima u pregovorima da u realizaciju projekta krenemo sa 1.12. i na tom tržištu. Izuzetno sam zadovoljan poslovnim rezultatima u Bosni i Hercegovini gdje je ovaj projekt naišao na odlične kritike kako vlasnika poslovnih objekat, djelatnika u turističkom sektoru, tako i vodećih ljudi lokalnih smouprava. Naime, već su pregovori sa Gradom Sarajevom da radimo Google virtualne šetnje za poznate sarajevske turističke destinacije kao što su stara jezgra grada, poznata Bašćaršija sa ulicama Sarači i Bravadžiluk, te Gradsku vijećnicu. Potpisan je i ugovor sa katonalnim poduzećem ZOI84 za koji smo napravili virtualne šetnje za poznatu dvoranu Zetra, Hotel Maršal, te planine Igman i Bjelašnica na kojoj se nalaze olimpijske skijaške staze i skakaonice. Završetak očekujem uskoro, te i samo prezentaciju završenog projekta krajem ovog mjeseca u Sarajevu.

Što točno radite na ovom projektu?

Google Business View (Google Street View za poslovanje) jedinstvena je reklama za sve poslovne prostore, bilo da je riječ o velikim hotelima, privatnim apartmanima, restoranima, trgovinama, tvrtkama... Svaki objekt se prezentira Street view tehnologijom koja uključuje virtualnu šetnju, 360 stupnjeva, fotografijama HDR kvalitete koju snimaju naši certificirani fotografi. Neovisno o tome posjeduje li klijent vlastitu web stranicu ili profil na društvenim mrežama (Facebook, Twitter...) Google Business View uslugom korisnik dobiva samostalni prostor (besplatni hosting) na Google pretraživaču sa istaknutim svim relevantnim podacima, svojevrsna Google vizit karta, poput lokacije, vrste usluge, radnog vremena kontakt informacijama – mail adresa, telefon... Kao primjer naveo bih jedan privatni parking u Sarajevu vlasnik kojega je htio imati kvalitetnu reklamu. Napravili smo spomenutu Google vizitku sa svim potrebnim informacijama ali i navigaciju do parkinga, što je vrlo važno – kako doći do željene lokacije. Vlasnik parkinga je dobio izuzetnu reklamu na Google pretraživaču, na Google mapama i na društvenoj mreži Google +. Sve te virtualne šetnje, koje su naš glavni proizvod, od nedavno postavljamo i na Facebook. Ukoliko klijent već posjeduje vlastitu web stranicu i sl. Google Business View reklama se jednostavno putem linka dodaje postojećem sadržaju zaokružujući prezentaciju ponude.

Koja je korist korisnika ovog alata?

Prema statistikama svatko tko je dio projekta Google Business View poboljšao je poslovanje za čak 130%. Dakle, biti dijelom Google ponude vjerojatnost da netko upravo vaš objekt odabere povećava se za 130%. Možete imati sjajnu ponudu, ali ako ona ne dopire do ciljanog konzumenta niste napravili ništa. Google alat je tu svakako pri samom vrhu učinkovitosti. Morate biti prisutni svugdje i u svako duba i tada ćete otvoriti mogućnost plasmana vašeg proizvoda. Nasuprot mogućim učincima, ulaganja u  Google Business View uslugu spadaju u kategoriju ne samo vrlo prihvatljivih već onih s najmanjim mogućim rizikom isplativosti. Riječ je o dugoročnom projektu i čim prije se uključite u njega i rezultati će prije biti vidljivi.

Kada ste osnovali tvrtku Stratus? Koji su temeljni poslovi koji radite? Koliko zaposlenika imate?

Tvrtku Stratus sam osnovao u 12. mjesecu prošle godine kada smo se i uključili u ovaj projekt. Temljni posao je upravo marketinške usluge. U Stratus timu trenutno radi 5 ljudi, ali sami tim čini 10 ljudi s našim vanjskim suradnicima kao što su informatičari i prodajni predstavnici. Stalno sam u potrazi za novim mladim ljudima koji će pridonijeti poslovanju, priključiti se timu i biti dio ove lijepe priče.

Kako izgleda jedan radni dan u Stratus?

Svaki radni dan je priča za sebe. Kordinacija sa prodajnim predstavnicima kako u Hrvatskoj tako i u Bosni i Hercegovini, kordinacija sa informatičarima, brojni svakodnevni sastanci kako sa vlasnicima malih tvrtki i objekata tako i sa onim većim. Fokusiran sam sada na realizaciju projekta u suradnji sa gradovima u Hrvatskoj i na novo tržište u Albaniji i Kosovu.

Koji su Vam planovi za budućnost?

Cilj nam je ovaj projekt podići na višu razinu. Naime Google Business View nije zanimljiv samo malim i srednjim poslovnim subjektima već nosi potencijal koji je iskoristiv za promociju ukupne ponude destinacije u cjelini. Stoga je suradnja s jedinicama lokalne samouprave, a osobito s turističkim zajednicama logična i, rekao bih, već sada, a ne tek u nekoj budućnosti, neupitna. Ovisi, dakako, koliko vodeći ljudi u tom segmentu prepoznaju već spomenute, ali i moguće nove, mogućnosti za afirmaciju vlastitog prostora i djelatnosti putem novih tehnologija koje se neprekidno razvijaju i postavljaju nove marketinške standarde. Kontakti su već ostvareni sa pojedinim turističkim zajednicama i moram reći da ima sjajnih pojedinih direktora turističkih ureda koji su na samom sastanku pokazali veliku zainteresiranost, a ima i onih turističkih zajednica koje niti na par mail-ova uopće ne odgovore (što me žalosi) kao što je  primjerice Turistička zajednica moje rodne  Nove Gradiške. Nadam se da će konačno i Slavonija živnuti, ali preduvjet je u nama samima.

Pratite Brodportal i najnovije vijesti na FACEBOOKu i Twitteru

FOTO

NAJAVE DOGAĐANJA
SRIJEDA 25.01.2017
18:30:00 "Hrvatska geopolitička strategija u 21. stoljeću ili 'Hrvatsko njihalo'"

Predavanje i predstavljanje knjige Davora Domazeta-Loše "Hrvatska geopolitička strategija u 21. stoljeću ili Hrvatsko njihalo".
PETAK 27.01.2017
18:00:00 Noć muzeja 2017.

Muzej Brodskog Posavlja i ove godine pripremio je bogat program povodom Noći muzeja 2017.
SUBOTA 11.02.2017
17:00:00 Blagdan Gospe Lurdske

Blagdan Gospe Lurdske proslavlja se ove godine u subotu, 11. veljače u franjevačkoj crkvi Presvetog Trojstva u Slavonskom Brodu pod geslom „Usliši nas, o Majčice, ne odbij svoje dječice!“
NAJČITANIJI ČLANCI
DANAS
TJEDAN
MJESEC
NAJNOVIJE