Dozvole i registracija na Tehničkom pregledu, trebalo jeftinije a(li) nije

Za vlasnike motornih vozila, nova 2018. godina donijela je i neka nova pravila pri registraciji osobnih vozila, najveća je novost je pri izdavanju tablica, registraciji i promjeni vlasništva, više se neće trebati ići u policiju već će taj posao odrađivati Stanice za tehnički pregled.

Autor: BG/Brodportal | Datum objave: 09.01.2018




 A, kako to kod nas u Hrvatskoj biva, promjena ne znači da će to biti i bolje, jeftinije. Jer, primjerice, prilikom svakog tehničkog u Stanici za pregled plaćat se 115 kuna za produljenje prometne i ostale dokumentacije, a to se prije u policiji moglo napraviti za (SAMO) 5 kuna!? Međutim, ovjera prometne dozvole samo je jedna od pet naknada koje se plaćaju prilikom tehničkog.

U samom startu potrebno je platiti sam pregled, u prosjeku oko 200 kuna. Dodatni trošak je tzv. i nazovi ekotest, koji u nas baš ničemu ne služi niti koristi, i samo je dodatno izmišljeno za "još" uzimanje "para iz očiju", narod bi rekao. Za aute koji "voze" na benzin prosječne zapremnine motora i snage te starosti "to" stoji oko 120, što trošak pregleda ispravnosti vozila podiže na 320 kuna. Nakon što se, eto, "utvrdi" da je vozilo spremno za u promet slijede one, tzv. administrativne, pristojbe, prva za ceste 370-ak kuna, njoj treba dodati 38 kuna, nekakve, tzv.posebne naknade za okoliš(!?), što ukupan trošak tehničkog, bez poreza i police obveznog autoosiguranja podiže na 732 kune. Ali, uvijek postoji ali, postoji još jedan vrlo značajan trošak koji dolazi na samom kraju ove "priče":porez na cestovna motorna vozila, koji na primjeru najobičnijeg benzinca doseže i do 500 kuna, pa je trošak cijelog "tehničkog pregleda" na 1230 i više kuna.

A, da ne spominjemo naplaćivanje obrazaca, unošenje podataka u obrasce, pa tzv. "poslovi" koji prethode(?) registraciji, pa "naplata propisanih obveza, obrasci i registri tehničkog pregleda, itd i tome slično...a da se nitko ne pobuni i nitko nje priupita što (se) to uopće plaća... Jednostavnijem, jeftinijem tehničkom i kvazi brizi za džep hrvatskog čovjeka ni traga. Nažalost, kako, recimo u Brodu, na javni gradski prijevoz se ne može(te) baš osloniti, funkcionira kako funkcionira, ljudima ne preostaje, a politika na to, uvijek, računa i skupo napalaćuje, da i prastare automobile zadrže dok i iako mogu, što državni aparat zlokoristi, isisavajući iz naroda i zadnju "paru" pod izlikom brige i tehničke "jednostavnosti". Ovogodišnji tehnički su počeli, na reakcije neće trebati dugo čekati. 

Zadnje vijesti

Brođanin Vjekoslav Škrinjar, bivši igrač zagrebačkog Dinama, prisjetio se bogate nogometne karijere

Počinje duhovno molitvena trodnevnica uoči velike kršćanske svetkovine Presvetog Trojstva!

Svi su mislili da je uginuo, ali Klepetan se ipak vratio Malenoj

FOTO GALERIJA

Veliki sportski dan u Slavonskom Brodu održao se u nedjelju na ŠRC Klasije

Uz Dan državnosti položeni vijenci na Gradskom groblju u Slavonskom Brodu

Ostvarena do sada najveća projektna suradnja u hrvatskom turizmu

Potpisan ugovor o izgradnji i rekonstrukciji novog Autobusnog kolodvora u Slavonskom Brodu

Predstavljena fotomonografija o 810 godina Zlatne doline