Dozvole i registracija na Tehničkom pregledu, trebalo jeftinije a(li) nije

Za vlasnike motornih vozila, nova 2018. godina donijela je i neka nova pravila pri registraciji osobnih vozila, najveća je novost je pri izdavanju tablica, registraciji i promjeni vlasništva, više se neće trebati ići u policiju već će taj posao odrađivati Stanice za tehnički pregled.

Autor: BG/Brodportal | Datum objave: 09.01.2018
Dozvole i registracija na Tehničkom pregledu, trebalo jeftinije a(li) nije


 A, kako to kod nas u Hrvatskoj biva, promjena ne znači da će to biti i bolje, jeftinije. Jer, primjerice, prilikom svakog tehničkog u Stanici za pregled plaćat se 115 kuna za produljenje prometne i ostale dokumentacije, a to se prije u policiji moglo napraviti za (SAMO) 5 kuna!? Međutim, ovjera prometne dozvole samo je jedna od pet naknada koje se plaćaju prilikom tehničkog.

U samom startu potrebno je platiti sam pregled, u prosjeku oko 200 kuna. Dodatni trošak je tzv. i nazovi ekotest, koji u nas baš ničemu ne služi niti koristi, i samo je dodatno izmišljeno za "još" uzimanje "para iz očiju", narod bi rekao. Za aute koji "voze" na benzin prosječne zapremnine motora i snage te starosti "to" stoji oko 120, što trošak pregleda ispravnosti vozila podiže na 320 kuna. Nakon što se, eto, "utvrdi" da je vozilo spremno za u promet slijede one, tzv. administrativne, pristojbe, prva za ceste 370-ak kuna, njoj treba dodati 38 kuna, nekakve, tzv.posebne naknade za okoliš(!?), što ukupan trošak tehničkog, bez poreza i police obveznog autoosiguranja podiže na 732 kune. Ali, uvijek postoji ali, postoji još jedan vrlo značajan trošak koji dolazi na samom kraju ove "priče":porez na cestovna motorna vozila, koji na primjeru najobičnijeg benzinca doseže i do 500 kuna, pa je trošak cijelog "tehničkog pregleda" na 1230 i više kuna.

A, da ne spominjemo naplaćivanje obrazaca, unošenje podataka u obrasce, pa tzv. "poslovi" koji prethode(?) registraciji, pa "naplata propisanih obveza, obrasci i registri tehničkog pregleda, itd i tome slično...a da se nitko ne pobuni i nitko nje priupita što (se) to uopće plaća... Jednostavnijem, jeftinijem tehničkom i kvazi brizi za džep hrvatskog čovjeka ni traga. Nažalost, kako, recimo u Brodu, na javni gradski prijevoz se ne može(te) baš osloniti, funkcionira kako funkcionira, ljudima ne preostaje, a politika na to, uvijek, računa i skupo napalaćuje, da i prastare automobile zadrže dok i iako mogu, što državni aparat zlokoristi, isisavajući iz naroda i zadnju "paru" pod izlikom brige i tehničke "jednostavnosti". Ovogodišnji tehnički su počeli, na reakcije neće trebati dugo čekati. 

Zadnje vijesti

Potpisani ugovori za dodjelu materijalnih i financijskih sredstava KPA "Marsonia" i HGSS-u

Nogometaši Marsonije sutra dočekuju NAŠK iz Našica

Uhvaćeni provalnici u četiri obiteljske kuće

VIJESTI

Ulaganja u kvalitetniji sustav zaštite i spašavanja

Potpisani ugovori za dodjelu materijalnih i financijskih sredstava KPA "Marsonia" i HGSS-u

NAJČITANIJE DANAS

Apsolutni pobjednik Pulskog filmskog festivala

Film Dnevnik Diane Budisavljević počinje igrati u Slavonskom Brodu

FOTO GALERIJA

Ratna škola „Ban Josip Jelačić” u sklopu studijskog putovanja posjetila Slavonski Brod

PRIČA IZ MAROKA, 2. dio: Marrakech – kraljevski grad tisućljetne tradicije, najveće tržnice i moderne turističke ponude

Moto klubovi iz cijele regije na brodskom Poloju

PRIČA IZ MAROKA, 1. dio: Moderni Rabat i Casablanca koja živi na staroj filmskoj slavi...

U Bruxellesu otvoreno Predstavništvo Slavonije, Baranje i Srijema