Brendiranje županije kao vinske destinacije - održani inicijalni sastanci i edukacija vinara

Imajući u vidu bogatstvo gastronomske ponude i vinarstva uz koje idu i brojne druge zanimljive priče, Turistička zajednica kontinuirano ostvaruje suradnju sa dionicima iz privatnog i javnog sektora u cilju promocije, unapređenju ponude i jačanja konkurentnosti turističke ponude naše Županije.

Autor: Brodportal | Datum objave: 28.08.2020
Brendiranje županije kao vinske destinacije - održani inicijalni sastanci i edukacija vinara


 Tvrtka DiWine Consulting u suradnji sa TZ Brodsko-posavske županije je dana 27. Kolovoza 2020.g. u općini Garčin na Ranču Ramarin održala prezentaciju i okrugli stol pod nazivom "Vinski marketing".

Prilikom prezentacije je uslijedio otvoreni razgovor o brendiranju Brodsko – posavske županije kao vinske destinacije.

Prezentacija je vinarima i vinogradarima bila je prilika upoznati se s uslugama ove tvrtke i županijske TZ; nakon čega je uslijedio otvoreni razgovor o brendiranju Brodsko-posavske županije kao vinske destinacije, pri čemu su iznijeli svoje prijedloge, ideje, mišljenja i želje.

Ciljevi ovog događanja bili su prvenstveno edukacija te otvorena, sadržajna komunikacija o temama koje imaju važan utjecaj na gospodarski plasman i pozicioniranje brodsko-posavskih vina na domaćem ali i regionalnom tržištu. Prezentaciju je vodila Irena Lučić, ispred tvrtke DiWine Consulting i urednica portala Vinoljupci, a nakon zajedničke prezentacije i okruglog stola organizirani su individualni inicijalni sastanci sa vinarima u njihovim kušaonicama ; Ozren Kraljić i Vid Dubiel  članovi  Udruge vinogradara i voćara S. Vinko iz Starog Petrovog Sela,  Zvonko Živković  ispred Udruge vinogradara i voćara iz Cernika , Josip i Anja  Galović – vina Ramarin iz Garčina, vina Hoborka udruga- Slavča iz Nove Gradiške. 

U razgovoru sa vinarima ustanovili smo trenutno stanje poslovanja nakon čega su se definirali  budući ciljevi. Ovakav razgovor je obostrano koristan – osigurava dragocjene informacije i omogućuje nam dubinsko razumijevanje klijentovih stvarnih potreba, dok klijentu pruža iskustvo samoprocjene i samosagledavanja. Rezultati inicijalnog sastanka su jasno definirana mapa budućeg poslovanja te oblikovana vizija i misija te stvaranju  konkurentnosti.

Zadnje vijesti

Predstavnici županijskih savjeta mladih kod predsjednika Milanovića

Policija kod 26-godišnjaka pronašla 77 grama marihuane

Ukrala bankovnu karticu pa lažno prijavila da je i njoj ukradena

FOTO GALERIJA

Obilježena 29. obljetnica osnutka 101. bosansko - brodske brigade HVO-a

Slavonski Brod priključio se nacionalnoj kampanji „Zasadi stablo, ne budi panj“

Premijer Plenković posjetio novu zgradu pedijatrije Doma zdravlja

Završeni radovi na parkiralištu u Strossmayerovoj ulici

Završeni 18. Dani plesa u čast Mije Čorak Slavenske