5 koraka uspješnog mršavljena - Spartan treninzi vam pomažu da postignete rezultate i zadržite ih

Teško je u današnje doba sresti osobu koja ne misli da treba 'izgubiti barem dvije kile i malo se zategnuti'. Idemo toliko daleko da i fitness modeli misle da im fali samo još malo do idealne forme, a jedini koji ne ulaze u tu 'treba mi ljetno tijelo' kategoriju, oni su koji su u suprotnom spektru, pa potaknuti Kardashian klanom pokušavaju nabaciti koju oblinu. Takvi još češće propadaju u svojim naumima nego mi koji bismo nešto skinuli.

Autor: Brodportal | Datum objave: 26.04.2018
5 koraka uspješnog mršavljena  - Spartan treninzi vam pomažu da postignete rezultate i zadržite ih


 Nakon godina pokušaja i promašaja, većih i manjih rezultata, iskristaliziralo se pet konkretnih koraka koji dovode do pravih rezultata, onih koji će se zadržati. I što je najgore, ne uključuju svi znojenje i glad!

1. Realni ciljevi – ovo je prvi, ključni i vjerojatno najteži korak. Ali nema veze, bolje je da odmah 'udaramo u glavu', kasnije će biti lakše. O čemu se radi? Morate zaista željeti promjene i biti svjesni da je put dugotrajan. Čak, štoviše, put nikada ne prestaje. Ne postoji opcija u kojoj ćete gladovati 3-6 tjedana, izgubiti 15 kila i onda se vratiti tamaniti burgere do kraja života u svom novom Barbie tijelu. Žao mi je, ali ne postoji. 

Tek kada osoba prizna sebi da je svjesna da život da koji živi nije možda najbolji za nju, promjena može doći. Nema razultata od brzog napada, frustracije i odustajanja. A dokle god imate nerealna očekivanja, to je jedini put na kojem ćete završiti. Ali ako se radujete svakom malom rezultatu, ako vas veseli koliko više možete napraviti nakon mjesec dana, a ne samo koliko ste cm izgubili – postoji nada da se rezultati zadrže.

2. Uravnotežena prehrana – namjerno nisam napisala 'zdrava', a pogotovo ne 'dijeta'. Ljudi obično rade dvije greške kada odluče gubiti na težini: ili se koncentriraju na 'zdravo, zdravo, samo zdravo' i onda otrče u pizzeriju nakon tri tjedna življenja na čipsu od kelja i zelenom smoothiju, ili se bace na dijetu koja je toliko kalorijski niska da 'proslave 6. Dan dijete' najvećim binge-eatingom u svom životu.

Zdravo ne mora značiti niti preskupo niti egzotično, a da ne govorim o kontraefektu koji se često događa – ljudi misle da 'zdravo' znači 'može u neograničenim količinama' što znači da odjednom unose više kalorija nego su unosili prije, a toga nisu svjesni. Ako ćete pojesti vrećicu orašastih plodova, možete komotno pojesti i komad pizze. Dođe vam na isto. 

Uravnotežena prehrana znači 'manje količine priloga', znači pametnije kuhanje i izbacivanje viškova. Uravnotežena prehrana znači biti svjestan toga što unosimo i kako, ali znači i poneki desert kako ne bismo bili previše željni svega – jer to opet rezultira neuspjehom.

3. Podrška okoline – zvuči kao nebitna stavka, ali nije. Ako ste okruženi prijateljicama koje jedu waffle sa šlagom i Nuttelom, teško da ćete odoljeti takvom načinu života. Ako idete redovno ručati kod bake koja natapa krompir u svinjskoj masti prije nego što ga zapeče u vrhnju za kuhanje i siru – ništa od pomaka. Čovjek ne treba bježati od ljudi i života, ali nije isto kada ponekad odete na rođendan pa se raspištoljite i kada imate okolinu koja vas ne podržava, koja ismijava vaše odluke i čeka da doživite uspjeh. Ne samo čeka već vam još malo u tome i pomaže. Tek uz potporu muža koji će s vama grickati kokice bez maslaca pred tv-om, umjesto komada pizze, imate šanse da se promijenite. 

4. Tajni sastojci – ne, ne mislimo na kojekakve sumnjive pripravke astronomskih cijena. Govorimo o vitaminima i suplementima koje unosimo kroz određene super namirnice. Magnezij, omega 3, vitamin C i D i B. To su, recimo, samo osnovni kada krećemo s promjenom prehrane i jačim treningom. Tijelo mora dobiti poticaj. Svaki puta kada mu oduzmete ono što samo traži, tijelo će usporiti i buniti se. A vi ćete biti umorni, pod stresom i bez rezultata. Ali u svakom slučaju je dobro obratiti se stručnjaku i tako saznati što nam to treba i odakle to možemo dobiti.

5. Spartan trening – Kada smo kod stručnjaka, pričajmo malo o treninzima. Nema te fitness rutine za koju nismo čuli . Joga, pilates, aerobik, teretana. I sve varijante navedenog sa nabrijanim imenima. Istina, svatko od nas je drugačiji i ne odgovara svima isti sistem, ali isto tako postoje neki detalji koji se ne spominju prečesto. Poput onog da je joga dobra za vas, odlična za vašu fleksibilnost i za meditaciju. Ali nije 'program za mršavljenje'

Jednako tako teško je sresti osobu koja je rekla da radi intenzivne treninge s velikim težinama – a da se nije osjećala preporođeno. I izgledala tako! Zato je bitno pronaći program koji nam odgovara, ali i koji nas gura da radimo više, da radimo jače. Samo konstantan pomak donosi rezultate. Polaznici Spartan treninga dijele isto mišljenje - preporodio ih je susret s cijelom ekipom Spartan treninga by Tomislav Siser. Svih pet koraka išlo je lakše – okruženost ljudima koji te guraju da budeš bolja verzija sebe, plan prehrane koji dolazi uz članstvo, konkretne informacije o vitaminskim potrebama tijela i trening. I to kakav trening!

Spartan je trening snage i kondicije što znači da kombinira najbolje od svih svjetova. Bazira se na kratkim, intenzivnim i raznolikim treninzima koji troše puno više kalorija u startu, ali se i brine da se te kalorije nastave trošiti i nakon završetka treninga. Nakon ovakve vrste treninga neminovan je gubitak kolograma, izgradnja mišićne mase, razvoj snage i kondicije. Jedina vrsta treninga koja će raditi zatezanju onoga što treba zatezanje, podignuti ono što treba podizanje, otopiti dijelove koji tu ne bi trebali bit i raščistiti nered u glavi. 

Jer ništa ne rješava stres poput odličnog, teškog treninga. 

Upravo onakvoga kakav vas čeka na Spartan treninzima Tomislava Sisera. 

Ako ste odlučili napokon se uhvatiti u koštac sa ‘starim sobom’ koji vam više ne odgovara, i prijeći ovih pet koraka, imamo dobru vijest za vas. Spartan treninzi imaju još par mjesta za upis u svoje grupe, a uz njh će i ostala četiri koraka ići puno lakše. Javite im se na njihovoj službenoj Facebook stranici  ili na telefon 095/8599-359 te saznajte sve što vas zanima.  I zapamtite, što prije krenete, rezultati će prije doći. Rezultati koji će trajati.

Zadnje vijesti

Marsonia napravila preokret i slavila protiv Mladost

Civilni stradalnici Domovinskog rata još čekaju svoja zakonska prava; država poručuje: budite strpljivi

Održana 2. Memorijalna biciklijada

VIJESTI

16. SUSRET SJEĆANJA NA DJECU POGINULU U DOMOVINSKOM RATU

Civilni stradalnici Domovinskog rata još čekaju svoja zakonska prava; država poručuje: budite strpljivi

FOTO GALERIJA

Gradska knjižnica obilježila 70 godina osnutka i rada

Promotivna i svaka druga simbolika povezanosti gradova stradalnika, Vukovara i Slavonskog Broda

Slavonski Brod posjetili ravnatelji osnovnih škola Zagrebačke županije

Tri zlata u Splitu za brodski karate

Hrvatski misionar -bogoslov Josip Brnjić poziva na humanitarnu akciju za djecu s posebnim potrebama u Tanzaniji