OBJAVA: 10.01.2017 19:29:24AUTOR: bportal

Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima

 Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da testna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, a što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima.

Izvor iz kompanije najavio je da će se uskoro krenuti s testiranjem ovog noviteta tako što će se ubacivati "mid-roll” formati u video sadržaje na Facebooku, a koji će oglašivačima omogućiti stavljanje reklama.

Ako je nekome utješno, Mark Zuckerberg je otkrio da se reklame neće pojavljivati prije pokretanja određenog videa. Poznato je i da će se oglasi "vrtjeti" najmanje 20 sekundi, ali samo u video spotovima čija je minimalna dužina trajanja 90 sekundi, piše N1.

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu - ali, istovremeno, ne previše dugačkim reklamama otjerati korisnike.

Pratite Brodportal i najnovije vijesti na FACEBOOKu i Twitteru

FOTO

NAJAVE DOGAĐANJA
SRIJEDA 25.01.2017
18:30:00 "Hrvatska geopolitička strategija u 21. stoljeću ili 'Hrvatsko njihalo'"

Predavanje i predstavljanje knjige Davora Domazeta-Loše "Hrvatska geopolitička strategija u 21. stoljeću ili Hrvatsko njihalo".
PETAK 27.01.2017
18:00:00 Noć muzeja 2017.

Muzej Brodskog Posavlja i ove godine pripremio je bogat program povodom Noći muzeja 2017.
NAJČITANIJI ČLANCI
DANAS
TJEDAN
MJESEC
NAJNOVIJE