Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da testna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

Autor: bportal | Datum objave: 10.01.2017


Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, a što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima.

Izvor iz kompanije najavio je da će se uskoro krenuti s testiranjem ovog noviteta tako što će se ubacivati "mid-roll” formati u video sadržaje na Facebooku, a koji će oglašivačima omogućiti stavljanje reklama.

Ako je nekome utješno, Mark Zuckerberg je otkrio da se reklame neće pojavljivati prije pokretanja određenog videa. Poznato je i da će se oglasi "vrtjeti" najmanje 20 sekundi, ali samo u video spotovima čija je minimalna dužina trajanja 90 sekundi, piše N1.

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu - ali, istovremeno, ne previše dugačkim reklamama otjerati korisnike.

Zadnje vijesti

ŽVK Marsonia ima još jednu reprezentativku!

Vanesa Tot osma najbolja kanuistica na svijetu

Prijavite svoje klince na najzanimljiviju edukativnu vožnju na quad stazi, uz instrukcije iskusnog učitelja vožnje...

NAJČITANIJE DANAS

VIDEO

Prijavite svoje klince na najzanimljiviju edukativnu vožnju na quad stazi, uz instrukcije iskusnog učitelja vožnje...

FOTO GALERIJA

Tea Pavičić spremna za izbor za Miss Hrvatske

Radovi na izgradnji Kuće tambure teku prema planu

Pobjednik 2. sibinjske Čobanijade je Stjepan Bertović

Blagdan Velike Gospe u znaku proslave 25 godina osnutka župe Uznesenja Marijina

Započeli radovi na rekonstrukciji Zagrebačke ulice u Brodskom Varošu