Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da testna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

Autor: bportal | Datum objave: 10.01.2017
 Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima


Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, a što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima.

Izvor iz kompanije najavio je da će se uskoro krenuti s testiranjem ovog noviteta tako što će se ubacivati "mid-roll” formati u video sadržaje na Facebooku, a koji će oglašivačima omogućiti stavljanje reklama.

Ako je nekome utješno, Mark Zuckerberg je otkrio da se reklame neće pojavljivati prije pokretanja određenog videa. Poznato je i da će se oglasi "vrtjeti" najmanje 20 sekundi, ali samo u video spotovima čija je minimalna dužina trajanja 90 sekundi, piše N1.

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu - ali, istovremeno, ne previše dugačkim reklamama otjerati korisnike.

Zadnje vijesti

Vrijedna donacija onkološkoj ambulanti

Tumori probavnog sustava sve veći problem

Tvrtko i Zrinoslav uspješni u Osijeku

SPORT

Održano atletsko natjecanje "Miting otvorenja sezone"

Tvrtko i Zrinoslav uspješni u Osijeku

NAJČITANIJE DANAS

Ljetni rock festival

M.O.R.T. se pridružuju Baretu i Majkama na rock festivalu u Starcima

FOTO GALERIJA

Kako isklesati tijelo do ljeta – zar je to moguće?

Radio Slavonija i Brođani za obitelj Fogadić prikupili 8 tisuća kuna

Izložba Ive Šebalja ‘Slikarstvo traži vrijeme’ nakon Opatije dolazi u Brod

Stotinu djece preuzelo obnovljeno igralište u Slavonskom Brodu

Brodsko-posavska županija ima privilegij da su u njoj sačuvane čak dvije prašume