Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima

Facebook planira ostvariti dodatnu zaradu novim oblikom reklamiranja u video-sadržajima koji se objavljuju na društvenoj mreži. Najavljeno je da testna faza kreće uskoro, a što, zasigurno, ne veseli brojne korisnike.

Autor: bportal | Datum objave: 10.01.2017
 Facebook uvodi promjenu koja se neće svidjeti korisnicima


Facebook će oglašivačima davati 55 posto zarade, a što je iznos koliki dobivaju od YouTubea, koji je najjači kada je u pitanju oglašavanje u video-sadržajima.

Izvor iz kompanije najavio je da će se uskoro krenuti s testiranjem ovog noviteta tako što će se ubacivati "mid-roll” formati u video sadržaje na Facebooku, a koji će oglašivačima omogućiti stavljanje reklama.

Ako je nekome utješno, Mark Zuckerberg je otkrio da se reklame neće pojavljivati prije pokretanja određenog videa. Poznato je i da će se oglasi "vrtjeti" najmanje 20 sekundi, ali samo u video spotovima čija je minimalna dužina trajanja 90 sekundi, piše N1.

Ovom politikom oglašavanja, čini se, Facebook želi osigurati dodatnu zaradu - ali, istovremeno, ne previše dugačkim reklamama otjerati korisnike.

Zadnje vijesti

Još jedan igrač i trener VK Marsonia u kampu HVS-a

Budimo ponosni na ono što smo učinili

Kolinda Grabar Kitarović danas dolazi u Slavonski Brod

VIJESTI

Predsjednica RH Kolinda Grabar Kitarović u posjetu Slavonskom Brodu

Budimo ponosni na ono što smo učinili

FOTO GALERIJA

Biciklijada Slavonski Brod – Podcrkavlje okupila 170 biciklista rekreativaca

"Bila je to manifestacija najviše europske razine"

Brodska Škola nogomet Legen nastupa na Giuseppe Biasuzzi Fažana Brioni cupu

Brodski "Ge-Baek“ odličan na ITF Prvenstvu Hrvatske u Puli

Blagdan Tijelova svečano proslavljen u novogradiškoj Župi Kraljice sv. Krunice - Jug