"Šuma okom šumara", prikaz ljepote prirode i životnjskog svijeta

Hrvatsko šumarsko društvo Ogranak Slavonski Brod, pod pokroviteljstvom Grada Slav.Broda i gradske Turističke zajednice Slav.Broda priredilo je u Likovnom salonu Becić vrlo zanimljivu izložbu "Šuma okom šumara".

Autor: bportal | Datum objave: 04.09.2015

Naime, Hrvatsko šumarsko društvo i Hrvatske šume partneri su gradskim institucijama u brojnim projektima koji se ostvaruju na području grada, a sve u cilju pozicioniranja grada Slavonskog Broda kao mjesta ugodnog za življenje, ne samo lokalnog stanovništva, već i turista koji motivirani različitim razlozima posjećuju grad u kojem se kraće ili duže zadržavaju.

Otvorenje izložbe u četvrtak navečer privuklo je puno znatiželjnika, osobitio ljubitelja fotografije, koje ovog puta detaljima i vizurama dočaravaju svu ljepotu prirode u šumama i šumskog životinskog svijeta.

"Radi se o izložbi 11.Bjelovarskog salona fotografije, koju šesti puta imamo prilike vidjeti ovdje u Slav.Brodu. Ideja je počela 1998. kada je grupa bjelovarskih entuzijasta i zaljubljenika u šumu svoju ljubav i blagodati koje nam šume daju na specifičan način putem fotografija prenijeli široj javnosti. S godinama interes je rastao i 2004. izložba je prerasla u Salon fotografije, od 2006. poprimila je međunarodni karakter, pa sudjeluju autori iz Hrvatske, BiH, Austrije, Italije, Mađarske i Slovenije. Na ovoj izložbi izložene su 244 fotografije od 44 autora", kazao je Marijan Miškić, predsjednik brodskog Ogranka Šumarskog društva.

Mnoge akcije vezane uz ekologiju koje su u gradu Slavonskom brodu do sada realizirane plod su suradnje grada Broda i gradske TZ sa Hrvatskim šumama.

"Hrvatske šume članica su najvećeg turističkog klastera "Slavonska košarica". Nadalje, Brod je jedan od rijetkih gradova koji se može pohvaliti da ima šume na svom području, od Poloja, Migalovaca do Janiševca, gdje je Šuma Striborova, i sl. Ove godine osnovali smo i turističku PPS destinaciju "Lijepa moja Slavonija kraj Save" gdje se možemo pohvaliti da Slavonija ima što mnogi u Europi nemaju, to su prirodne šume hrasta, jedinstveni muzej šumarstva u Bošnjacima, itd. Dobra suradnja sa Hrvatskim društvima može pomoći i za osnivanje škole u prirode u šumi Migalovci, da djeca dođu i uče kako se živi uz šumu i sa šumom-kazao je, uz ostalo, otvarajući izložbu", predsjednik gradske Turističke zajednice Mirko Duspara.

Zadnje vijesti

Unatoč dobroj igri poraz Marsonije kod Dinama 2

Deset novooboljelih od koronavirusa u Brodsko-posavskoj županiji